14 Ağustos 2012 Salı

TEEN WOLF 2. SEZON FİNALİ

  Teen wolf bu yazın ilk sezon finali yapan yaz dizisi. Ve 3. sezonu 1 yıla yakın ara vermiş olsa da 24 bölüm olacakmış. Neyse uzatmadan sezon finalini anlatayım.


  DİKKAT SPOİLER
 Öncelikle bu bölümde espriler havada uçuştu. Özellikle Isaac'ın mimiklerine öldük bittik.yani izlemediyseniz hemen izleyin derim.bu bölümde yaşadığım en yoğun duygu Gerard sağ olsun nefretti. Belki başkalra sevinç,üzüntü yaşamışlardır ama ben cidden nefreti yaşadım. Fazla uzatmadan sezon finaline geçelim.


 Hepimiz Stiles'i merak ettik kendisini tahmin edilen üzere Gerard kaçırmış. Bir de tutup bizim canım Stiles'imi dövmez mi yok bu adam kesin insaniyeti dolaba kitleyip gelmiş. Ayy bir de Şerif oğlu için üzülünce içim parçalandı. Karımın ardından bir de oğlumu kaybettim moduna girdi resmen. 
 Jackson'ı ise ceset torbasında götürüyorlar. Scott'un annesi de peşlerine takılıyor. Bu arada soyunma odasında Isaac,Scott,Derek ve Peter sahnesi izliyoruz ki şahane. Scott Peter'in nasıl yaşadığına şaşarken Derek Scott'a beni sattığından haberim var diyor. Scott annemi öldürmekle tehdit etti diyence Peter   bu konuda Scott'a katılıyorum annesini gördünüz mü göz kamaştırıcı bir kadın demez mi? yani adam öldü, dirildi hala kadına yazıyor be. Daha sonra eski eve Peter'ın arşivini almaya giderler. Sakladığı yerden kutuyu çıkarırken Derek kitap mı o deyince Kitap mı hangi çağda yaşıyorsun? demesi gerçekten hoştu. Daha sonra morgdan  alınan bilgiler Jackson'un ölmediğini sadece daha üst aşamaya atlama hazırlığı yaptığını öğrendik. Scott ve Isaac kanimayı Dereklere götürmeye karar verirler. 
 Allison cephesinde işler daha da uçtu. Artık büyükbaba ile takılıp babasını sallamamaya başlayınca, baba çareyi önce Erica ve Boyd'u serbest bırakmakta sonra da Scott ile Isaac 'a kanimayı Derek'e götürürken yardım etmekte  bulur.
 Stiles garibim dayak yemiş halde eve gelir babasına her zamanki gibi yalanlarla süslenmiş bir öykü anlatır. Sonra odasına Lydia gelir. Jackson için kahrolmuş kızcağız. Kanimayla ilgili mesajları alınca, oraya gitmek ister, burada Stiles senin ölümünü kaldıramam tarzı bir konuşma yapar ki... Lydia gene de gider. Tabi babasının günü kurtardın oğlum konuşmasının ardından Stiles de gider.
 Gerard Scott'u takip edip hepsini basar tabi Allison da beraberinde , kapışma sırasında Isaac,Scott,Derelk kurtadama dönüşür. Allah aşkına nasıl bir makyaj yapıyorlarsa 3 tane yakışıklıyı berbat hala getiriyorlar. Neyse tam Allison Derek'i öldürecekken kanima onu tutar, Gerard önce ben istediğimi alayım der. Scott veterinerin sayesinde farkına vardığı hastalıkları anlama gücü sayesinde kanser kokusu önceki bölümlerde almış. Gerard iyileşmek için önce kurtadam olmayı planlamış. Daha sonra Derek öldürülücek ve alfa da olacakmış. Ya intikam falan boş laf adam bencil pisliğin teki. Üstüne birde önümde duran oğlum bile olsa öldürürüm demez mi? Scott çaresiz yaralı Derek'i kolundan tutar ve Gerard'ı ısırtır. Gerard sevinçten ölecekken bir bakar ki her taraf kan meğersem Scott onun ilaçlarını önceden Dişbudak (kurtadam dönüşümünü engeller) ile değiştirmiş .Oh olsun dedim resmen. İçimden ferahladı. Vayy Scott helel olsun.Neyse Gerard saf dışı olunca Lydia da Stiles ile orayı basar. Kanimayı kısmen Jackson'a çevirtir. Ama Derek ve Peter onu öldürür. Daha sonra her ne hikmetse geri dirilir. Tabi Jackson kurtadam olarak döner ama gözler alıştığımızın tersine mavidir. Bu durum ya soyu ya önceden kanima olması ya da kurtluğun başka basamağından olması kaynaklı olabilir. Neyse burada Lyidia ile sarılırlar falan ama olan Stiles'e olur darmadağın ya güldürün artık çocuğun yüzünü.Bir de Jackson çok aşıkmış Lydia hiç de çaktırmıyordu.
 Allison Scott'tan özür diler ama ayrıyız artık der. Ama Scott seni sonsuza kadar beklerim tarzı bir insan ne sevgi be..
 Erica ,Boyd kaçarken 4 tane kurda yakalınırlar. Resmen sürüden  ayrılanı kurt kaparın canlı kanıtı.
Veteriner ve psikolog her daim gizemliler. Allah bozmasın. Biz de bir iki birşey öğrenemeyelim.
Ve son Derek toplum tarafında ezilen tipleri kurtadam yapıyor neden aceleci diye hiç sormadık çünkü çok soru vardı aklımızdaydı. Meğersem Alfa sürüsü (Erica, Boyd'un yakalandığı sürü) diye bir şey varmış ve kasabaya gelmişler. Derek savaş hazırlığı yapıyormuş.Artık 3. sezon nasıl olur bilmem. Ama bayağı güzel olacak diye düşünüyorum. Eğer 3. sezonla ilgili haberler olursa buradan paylaşırım.
 Lütfen görüşlerinizi bildirmeyi unutmayın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...