17 Mart 2013 Pazar

BLOGDAŞ OLALIM

Resim Bilgifikir'den alınma

Öncelikle belirteyim fikri ilk olarak Kitap Gibi Kız blogunun şu yazısında görmüştüm. Katılmak aklımdaydı ama bir türlü imkanıolmadı.  Şimdi de Hayal@ blogunda görünce hemen atladım Blogdaş olmak çok kolay blogunuzun bir köşesine blogdaşlar bölümü açıyorsunuz ve blogdaş olmak istediğiniz blogları ekliyorsunuz onlarda kendi bloglarında bu eklemeyi yapıyorlar. Karşılıklı link değişimi yani. Bu sayede tanımadığımız pek çok güzel blogla tanışacağımıza eminim.Eğer blogdaş olmak istiyorsanız yazımın altına link bırakabilirsiniz.

9 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Narçelen de gördüm seni hemen geldim, blogunu da inceledim beğendim blogdaş olmaya talibim :)

    http://rengarenkyakamoz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Merhaba tatildeydim. Onun için geç dönebildim. Blogdaşımsın:) görüşürüz.

    YanıtlaSil
  4. http://kulagakacanlar.blogspot.com/ ekledim.ekleşmek isteyen gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu an ne yazık ki ekleme bölümü hata veriyor en kısa zamanda ekleyceğim sizi :)

      Sil
  5. Bende de oldu aynı hata o yüzden bağlantı listesi eklentisini kaldırıp,blog listesi eklentisini ekledim.Sorun değil ben bekliyorum bu arada:)

    YanıtlaSil