30 Temmuz 2013 Salı

TEEN WOLF 3. SEZON 9. BÖLÜM

The Girl Who Knew Too Much adlı bölüm sayesinde nasıl yorum yazsam ne desem kafam karıştı.
En iyisi her zamanki tarzımdan şaşmadan bölümü anlatayım. Ama izlemediyseniz bence bundan sonrayı okumayıp kendinizi yaşayacağınız şoklardan mahrum etmeyin. Spoiler...

Şerifle çalışan Tara ihbar sonucu okula gider ama ne yazık ki Darach onu beklemektedir.
Lydia ise kendini kaybedip tekrar bir ceset bulma yoluna girdiğinde bu sefer herkesi haberdar eder.


Lydia artık cesetleri bulma tenezzülünde bulunmuyor.
Ertesi gün okula gitmeyen Allison babasından gizli araştırmalar moduna girmişken Isaac Scott'un göndermesiyle olaya dahil oluyor.
(Allah muhafaza Isaac-Allison ilişkisi falan görmek istemiyorum )
Bu arada Ethan'a ulaşıp onla konuşmaya çalışan Scott-Stiles ikilisi Aiden'i uzaklaştırmak için Lydia'ı kullanıyor. (Darach'ın alfaların temsilcisi olduğunu düşündüğü için)Ama Cora gelip Aiden'e saldırınca konuşma yarıda kesiliyor.(Öğrenebildikleri şeyler içinde ikizlerin omega olduğu ve geldikleri Deucalion'a mecbur oldukları.)Cora'yı güç bela ölmekten kurtarırken Allison ise Darach'ın babası olmasından şüphelendiğini Isaac'a aktarıyor.
Babasının haritasının altında Kelt sembolü beşli düğümü görüp son iki kurban alanının filozoflar ve muhafızlar olduğunu öğrenince inancı daha bir pekişiyor.
Scott ise rehberlik öğretmeni Morrell ile konuşmaktadır. Bu konuşmada Deucalion'un sürüsünde gerçek bir alfa istediği ama eğer Scott sürüsüne gelmeyecekse onun birinin öldürüp gerçek alfa olamamasını istediğini öğreniyoruz.
Lydia ise yeni bir kurbanı takip edip çığlıklarıyla bölüme eşlik eder. Yeni kurban bir öğretmendir.
Şablon muhafızlar değil filozoflardır. Çünkü Tara'da geçmişte öğretmenlik yapmıştır.
Stiles ise yanını Cora'yı alıp babasına bütün olanları anlatmaya karar verir. İspat içinse Cora'yı kullanacaktır.
Bunun için satrançtan örnek verip babasının tahtanın bütününü göremediğini söyler.
Kurt adam ,kanima,druid,darach derken babasının cinleri tepesine çıkar.
Cora ispat için dönüşmeye başlamadan bayılır.Neden iyileşemediği merak konusu.
Allison ve Isaac ise haritalardan yola çıkarak kayıp öğretmenin yerini bulmuşlardır.
Buradaki diyaloğa ölünür.
Meğersem Allison'un babası da kendi çapında Darach'ı yakalamaya çalışıyormuş.Ama ikilimizin bu işe karışınca Darach kaçacak zamanı buldu ve öğretmende sizlere ömür oldu.
Son öğretmen kurban  okuldaki kayıpların adına yapılan resitalde toplanan öğretmenlerden biri olacağını düşün herkes resitalde toplanır.
Lydia ise bir ceset bulma ihtimaline karşın artık daha tedbirli davranmaktadır. Eğer erken hissederse Scott gibi birinin olanlarını durduracağına inanmaktadır.Burada Scott ve Lydia el ele tutuşur. İyi niyetli ben bunun arkadaşça olduğuna inanırım.
Derek ise Cora'nın hasta yatağında onun yanı başında beklemektedir.

Şerif ise Stiles'e inanmaz ama kendi çapında bir araştırmaya başlar.
Bu araştırmada Scott'un annesinden yardım alır. Acaba havada aşk mı var?

Resitale kandırılan Lydia Darach'ın tuzağına düşer.Ve en sonunda Darach kimmiş öğreniriz.


Jennifer öğretmen Darach çıkınca yaşadığımız şok paha biçilemez oluyor tabi.
Şu senaristler Derek'in yakasını bir rahat bırakmadı gitti.Yani ne istiyorsunuz anlamadım kalbine defalarca hançer saplayıp duruyorsunuz.Bir uzak durun şu adamadan.
Lydia'nın ise ölüm perisi olduğunu öğreniyoruz.Ki çığlıkları ile kurt adamların kulaklarını sağır edip Scott'a yerini belli etti.Son öğretmen ise resitalde kurban edilir.
Şerif ise yıllar önce yüzü ve vücudu parçalan kızın Jennifer olduğunu keşfetmiş.Ona müdahaleye gelir.
Ama başarılı olamaz. Bu arada Scott kurtadama  dönüşüp gelir ama Jennifer her ne hikmetse onu bir çırpıda yere serer.Hatta şerifin kurşunları bir çırpıda iyileşir.
Şerif ona ormanda buldukları kızın o olup olmadığını sorunca Jennifer belki de işe filozoflarla başlamalıydım Onların bilgi ve stratejileri ile diyor.(Buraya teori kısmında geleceğim.)
Ve biz karakterlerimizin şaşkın bakışları ile karşı karşıya kalıyoruz.
Ne oluyor dememize kalmadan Darach'ın Şerifi götürdüğünü görüyoruz.

Gel gelelim facebook sayfalarında ortaya atılan ve benim de ilgimi çeken 2 büyük teoriye.(Artık ilk kim çıkardıysa oradan alıntı.)
İlki Jennifer'ın Paige olduğu.
Katılmadığım bir teori.Paige'nin Lydia gibi bağışıklığı olduğu öne sürülüyor. Evet bu doğru bir iddia ama burada karşıma çıkan 3 soru var.
1.Derek Paige'yi öldürmüştü ki gözleri maviye döndü.
2.jennifer komple parçalanmış gibi anlatılıyor. Ben Derek'in Paige'yi o kadar parçaladığını düşünmüyorum.
3.Jennifer alfa sürüsüne düşman ama Paige sadece Ennis mağduru.Hatta Paige zamanında alfa sürüsü yoktu.
Buna rağmen senaristler bir şekilde Paige ve Jennifer;'ı bağlayabilirler bu da beni şaşırtmaz.
2. teoriye gelirsek ki bu teori %99 doğru ayrıca kim ortaya attıysa zekasını tebrik ederim.
Jennifer'ın öldürdüğü her grup için onların özelliklerini aldığı.
Misal doktorların iyileştirici özelliğini kazanıp kendini bir saniye de iyileştirdi.Savaşçılar sayesinde Scott'u kavgada yenebildi.
Ve bu teorinin bence ispatı da var.Belki de işe filozoflarla başlamalıydım Onların bilgi ve stratejileri ile derken Jennifer bunu kastediyordu. Eğer onları ilk öldürüp gücü ele geçirseydim. Şimdi stratejilerim sayesinde beni kimse bulamazdı demek istiyor.
Özetle heyecanlı bir bölüm geçti gitti hatta çok da hızlı geçti yani bir bakmışım bölüm bitmiş.
Şimdi 10. bölüm gelmek bilmez....

2 yorum:

  1. iyide bakirelerin özelliğini alıp napcak ki teori mantıklı ama bakireleri öldürmek bişey katmıyo ona

    YanıtlaSil
  2. Bakireleri öldürmek güzellik katıyordu ki ilerleyen bölümlerde anlayacaksın kastettiğimi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...