27 Kasım 2013 Çarşamba

THE ORIGINALS 1. SEZON 6. BÖLÜM

8. bölümün yeni yayınlandığı bugünde 6. bölümün biraz kısa ama bol spoili analiziyle karşınızdayım.
Bölüm açılışını Elijah ve Klaus'un kitap okuması ve Rebekah'ın onlara laf vurmasıyla yapıyor. Bu arada Klaus'un Elijah'a kendini affettirmek istediğini Elijah'ın ise ondan bunu davranışlarıyla göstermesini istediğini izliyoruz


.Elijah ise Sophie ile Hayley'in bağını koparmak için Davina'yı kullanmaya karar verir. Davina'ya söz verdiği annesinin büyü kitabından bağ çözme büyüsünü götürür. Öte yandan bebeğin cadılara ölüm getireceğine inanan Agnes Sophie'e kanı ısıtıcak ve çocuğun düşmesini sağlayacak bir iğne yapar.
Marcel ise Klaus'un otelde kalmadığını öğrenir ve şüpheler içinde kıvranır. En güvendiği insandan fikir almaya karar verir. Bu kişi Thierry'dir.Thierry ile konuşunan Marcel'in kafası daha bir karışır.

Camille ise kardeşinin mezarına gidip katil yazısını gördüğü halde huzursuz olmadığı için kendini suçlamaktadır. Hatta bunun için pederi bile ziyaret eder.

Klaus ise pederin yeğenine de büyü yapan cadı Agnes'i pedere ispiyonlar ve onun bulunmasını sağlar. Amaç kanı ısıstıcak laneti ortadan kaldırmaktır.
Hayley'in ise dayanacak gücü kalmamıştır. Sophie'nin bitkileri ve Elijah'în onu havuza sokması fayda etmemektedir. Tam bu esnada Davina bağı kaldırır.

Sophie ise Agnes'in sona kalan yaşlı cadı olduğu için(Hasat büyüsünü tek o tamamlayabilir demekmiş bu durum) Klaus'un onu öldürmemesi Elijah'tan söz alır.(Elinde hiç kozu kalmamış biri fazla mı talepkar ne?)
Klaus Agnes'i öldüreceği vakit kiliseye gelen Elijah Klaus'tan onu bırakmasını bu sayede kendisini affedebileceği söyler. Klaus Agnes'i bırakır. Ama o da Elijah bir bakmışız herkesi öldürmüş. Sözümü Klaus Agnes'i öldürmeyecek diye verdim. Kendim için bir şey demedim der. Klaus öyle bir bakış atar ki an itibariyle kızlar cemiyeti olarak biteriz.

Rebekah ise mızıkçılık yapan bir çocuk gibi gideceğim de gideceğim der. Elijah ile vedalaşıp ardından Marcel ile takılan hatta şehri birlikte terk edelim teklifini yapan Rebekah Marcel tarafından de ret cevabını alınca düşer yollara. Hem de Marcel'e yeni mekanlarını ipucunu bırakarak. Marcel valinin evine gidip Hayley ile tanışır.
Klaus ise Camille' e Sean'ın öcünü aldığını söyle ama ne yazık ki Camille bunu hoş karşılamaz.Yalnız Cami'ye de anlam veremedim. Yani kadın senin kardeşini delirtip o kadar kişiyi ve kendisini öldürmesine yol açmış Klaus'da öldürülmesini sağlamış. Ne var bunda bu kadar kızacak?

Klaus Cami'nin yanından ayrılıp Marcel'i görünce ,Marce'de ona valinin evini bildiğini söyleyince soluğu evinde var. Ama çok geç kalmıştır. Hayley ortalıkta yoktur.
Bölüm yorumuma gelirsek. Klaus her daim zeki yahu ama şans ondan yana değil bazen. Bunun yanında Elijah'ın Agnes'i öldürdükten sonraki mimikleri beni bitirdi.Elijah her daim karizma birey zaten. Hele ben kendim için söz vermedim deyişine öl bit. Hayley'e gösterdiği ilginin sonunu aşk olmamasını temenni ediyorum onu da belirteyim. Rebekah'ın ise bu kadar sorun arasında Elijah'ı buldum gideyim ben ayaklarını sevmedim. Kendi açısısından haklı olsa da...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder