5 Ağustos 2019 Pazartesi

PERCEPTION 3. SEZON 12.BÖLÜM

Pierce dersinde Freud'a değinerek gene etkileyici bir konuşma yapar.
Moretti ise et işletmesi sahibi bir ailenin katledilmesi vakasında desteğe çağrılır.
 Aileden sadece bir kişi hayatta kalmıştır ve o da travmadan dolayı konuşmamaktadır. Moretti'den Pierce'i o aile üyesini incelemek için getirmesi istenir. Pierce kadını hastanede ziyaret eder ve ailenin o gece evde olmayan başka bir üyesi ile karşılaşır.

Moretti ipuçları hayvan hakları savunucusu bir örgütü işaret ettiği için o örgüte sızmaya karar verir ve düğün hazırlıklarını Donnie'in üstüne yıkıp, gizli göreve gider. 
Pierce ve Donnie Kate için aşırı tedirgin olurlar lakin Pierce sadece bununla kalmaz. O cinayeti hayvan hakları savunucuların işlediğine inanmaz özellikle de cinayet anında evin içinde olup şu anda travma numarası yaptığına inandığı bir kişi varken...
Pierce bütün ikazlara rağmen Kate olmadan kendi soruşturmasını yürütmeye başlar. 
Bakalım bu ailenin katledilmesinden sorumlu olan kim?

Bölüm cinayet kurgusu açısından bir hayli zayıftı başından beri bazı şeyler hissediliyordu hele spoi olacak ama Kate'in boşa kürek çektiği bir hayli belliydi. Üstelik son anlarda Pierce Kate'e olayı anlatmaya çalışırken Kate'in ısrarla anlamamasına pes dedim bir FBI ajanı Pierce'in açıklamaların daha başında her şeyi anlamalıydı bence. Bunların yanında girişte Freud ve bilinç olayı anlatılıp hem Kate'in hem Daniel'in bilinçaltına attıklarını az buçuk ortaya çıkarmaları gerçekten hoşuma gitti. Ayrıca Moretti sen evlenme gerçekten, bir insan bu kadar mı kasar evlilik olayını? Kaç bölümdür gına geldi içime. 
Cinayetin gizemi bir hayli zayıf olsa da karakterlerin içsel dünyasına kıyıdan köşeden bakış attığımız ve finale doğru Kate, Donnie ve Daniel cephesinin karışma ihtimalini hissettiren ortalama bir bölümdü. 

10 yorum:

  1. ben biraz daha gizemli hatta ters köşe film ve dizileri seviyorum

    YanıtlaSil
  2. Sizin izlediginiz dizileri okuyunca ben de izlemek istiyorum ama bir türlü vakit ayarlayamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de vakitsizlikten dertliyim, bir şey izlerken/okurken aklım hep diğerlerinde :(

      Sil
  3. Ne kadar çok dizi ve film var. İnsan hangisini izleyeceğine karar veremiyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, vakit çok kıymetli olduğundan seçici davranmalıyız :(

      Sil
  4. bu diziden haberim yoktu elinize sağlık
    sizi izlemeye aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Final yapalı oldu biraz, ülkemizde pek popüler değildi :(

      Sil
  5. izledim çok iyiydiiii bak mindhunter da iyiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mindhunter'i Netflix üyeliğimi yenilersem izlemeyi düşünüyorum :)

      Sil