11 Mayıs 2013 Cumartesi

THE VAMPIRE DIARIES -THE ORIGINALS

4.SEZON 20. BÖLÜM
Aslında 20.,21., ve 22. bölümleri art arda izleyip toplu bir yorum yapmak istedim ama 20. bölüm kökenlere ait dizinin pilot bölümü olunca hem de repliklerine de bayılınca ayrı bir post yazmaya karar verdim.
Bölümün en büyük artılar Elena'yı kurtarma çabalarına daha az tanık olmamamız ve Klaus'u doya doya izlememiz.
Bölüm özeti 4.sezon 20. bölüme dair ağır spoiler içerir.
Klaus Katherina'dan aldığı komplo haberi üzerine soluğu komplocu cadıları bulmak için New Orleans'da alır.
Elijah ve Rebekah bu olay hakkında konuşurlar. İkisinin de merakı acaba cadılar Klaus'u öldürebilirler mi?
Olay hakkında Rebekah'ın yorumu.
Bak  Rebekah seni severim iyisin güzelsin ama Klaus'a laf söyletmem hele de ölsün falan ne demek o bizim canımız.


Klaus eskiden New Orleans'da yaşıyormuş. Babası yüzünden oradan da kaçmışlar. Ama şehrin sahibi cadıları bile korkutan Marcel meğersem Klaus'un eseriymiş. Neyse Marcel ona cadıyı getirdi ama büyü yapan cadıya yargılama yapıldı.
Müsamaha falan yalan cadı sizlere ömür ve Klaus binbir merak ve sinir içerisinde.
Cadının soyunu arar.Cadının kız kardeşini bulur ve yanına gider.
Cadının ölümü hakkında Klaus'un yorumu. Klaus'a göre duygusalsa artık siz düşünün gerisini.
Cadının yanından ayrılınca uyuz Marcel'in adamları kızı sıkıştırır.Bakınız burada kim olaya dahil oluyor.
Karizmatik kökenimiz her daim ki karizmatik girişlerinden birini yapıyor.
Cadı ile konuşup Klaus'u onun yanına getiriyor.
Cadının asıl amacını öğreniyoruz.Hayley Klaus'tan hamiledir ve çocuğun tutan tek şey cadıların yaptığı büyüdür. Klaus'tan buna karşılık Marcel'in işinin alengirli yollardan bitirmesini isterler.
Bakınız Klaus'un şoku...
İnkar etti falan ama sonunda o da inandı.Burada en çok Elijah ve Klaus arasında geçen diyaloğa bittim
-İnsanlar korkuyla sallanıyorlar çünkü onları korkutacak güce sahibim.Bu çocuk bana ne sunacak?
Bana gücümü garanti edebilir mi?
-Aile güçtür Niklaus.Aşk, sadakat.Güç budur.Birbirimize ettiğimiz yemin böyleydi.1000 yıl önce, hayat sende kalanson insanlık parçacığını da almadan egondan, sinirinden, paranoya buönümdeki kişiyi oluşturmadan önce.Önümdeki bu, öz kardeşim olarak tanımakta bile zorlandığım kişiyi oluşturmadan önce...Biz buyuz. Köken Aile.Hep beraber kalırız.Her zaman, daima.
Klaus Elijah'ı umursamadan hatta Hayley ve bebeği de umursamadan Marcel'in yanına gider.
Tabi orada geçenler Marcel'in büyüklük taslamaları Klaus'u çıldırtır ve Marcel'in yakın adamlarından birini ısırır. Olayın şaşkınlığını yaşayan Marcel....
Daha sonra Klaus iki kere gördüğü barmenle konuşur. Caroline ve Klaus destekçileri burada çıldırdılar eminim.
Yakışıyorlar mı bilemedim ki şimdi.
Klaus bu olayların ardından yeni kararlar alır. 
Şehirde kalacaktır.O...
Bak Klaus bilmiyorsun belki ama sen bizim kralımızsın zaten.
Bebek için yorum...
Ve bütün bu olayların ardından Klaus'un hala aklındaki kişi..
Caroline.
-Dünyadaki favori yerlerimden birindeyim.Etrafım yemek, müzik,sanat ve kültürle çevrili.
Ama tek düşündüğüm sana bunu ne kadar çok göstermek istediğim.Belki bir gün bana izin verirsin.
Bu nasıl bir aşktır ya adam mesaj bırakırken bile yüzü gülüyor.
Caroline hiç kıymet bilmiyorsun yani.

Bütün bu olayların arasında Katherina da kasabayı ziyaret etti ve eli boş döndü. Kardeşler ise 
Elena'yı aç bırakıp,insanlığını açmaya çalıştılar. Ama sonları son değil .Bakınız beni tırstıran Elena.
Diğer 2 bölümde en kısa zamanda sizlerle.


2 yorum:

  1. Bu yan dizi olayı yani THe Originals ne zaman başlıyor yani bu bölümle başladı aslında ama ne zaman yeni bölümü çıkar bi bilgin var mı? :D

    Not: Evet o garson kızla konuşması çıldırttı benii!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekim de çıkacakmış ne yazık ki The Vampire Diaries'in 5. sezonu ile eş zamanlı diyorlardı bekleyeceğiz yani:(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...