15 Ocak 2017 Pazar

GÜZ OKUMA ŞENLİĞİ SONUÇLARI

Herkese güzel pazarlar son şenliğimin final sonuçlarını açıklamanın bir hayli uzun sürdüğünün farkındayım ve bekleyenlere özürlerimi iletiyorum, inanın kafamı toplayıp kontrollere zaman bulamadım. İlk olarak şenliği sevgili katılımcımız Nilgün Komar'ın aldığını duyurayım gerçi instagram üzerinden duyurdum ama duymayanlar olmuşsa tekrar hatırlatayım ayrıca bol okumalı şenlikler dileyeyim. İkincisi iki şenliğe katılan, puanlarını bildiren, bana teşekkürlerini ileten herkese ben de onlar beni yalnız bırakmadığı için son kez teşekkür ediyorum. Son olarak bu sefer detaylı olmasa da istatistiksel bilgiler hazırladım hatta direkt onlara geçiyorum.


Şenliğe 35 kişi katılacağım demiş 20 kişi puan bildirmiş.
Şenlik boyunca 93402 sayfa ve 360 kitap okunmuş.
Gülay Cansever  34 kitapla hem en çok kitap okuyan katılımcı olmuş hem de bütün kategorileri tamamlamış. 
Okunan en uzun kitap gözden kaçan olmamışsa 1142 sayfa ile Bilge Adamın Kokusu okuyan ise Doğan Sakarya.
En çok son kategorimiz olan 21. kategori okunmuş hatta bu kategoriden kitap okumayan sadece bir kişi var ardından 11. ve 16. kategoriler geliyor.
En az 13. ve 14. kategoriler okunmuş sonrasında ise 17. kategori var. 
En çok tamamlanan çoklu kategori 21. kategori olurken en az tamamlanan kategori 17. kategori olmuş. 
5. Kategori için sadece iki kişi aynı kitabı okumuş geri kalan herkes farklı kitaplar okumuş.
7. Kategoride tahminlerim biraz şaşmış genelde herkes farklı organ isimleri seçmiş sadece iki kişi Göz'ü seçmiş.
15. Kategoride okuyucuların büyük kısmı "ve" bağlacını seçmiş.
17. Kategoride Nobel ödüllü yazarların boynu biraz bükük kalmış ve sadece Gabriel Garcia Marquez iki farklı kişi tarafından seçilmiş.
20. Kategoride İngiltere ve Almanya en çok seçilen ülkeler olurken  Endonezya hiç kimse tarafından okunmamış.
Puanlamaya göre birinci olan Gülay Cansever kura ile belirlediğim Pinuccia ve Goysu11 kitaplığımdan birer kitap kazandılar. Adreslerini ve tam adlarını  en kısa zamandan gul.kilis91@gmail.com'a bekliyorum. Ben de onlara kitap listesi yollayacağım bana hemen dönüt verirlerse çok sevinirim.  (Kitapları elimden geldiğince hızlı yollamaya çalışacağım umarım talihliler küçük gecikmeleri sorun etmezler.)

1. Gülay Cansever  598
2. arkeoloji_16      511
3. Saadet Uslu      487
4. Pinuccia      473
5. Hülya Lucy      381
6. Şule Uzundere    371
7. Leyla Atçeken    370
8. Ahu Kader      338
9. Ggizemm      325
10. Doğan Sakarya 307
11. Alonenes Nesli  238
12. Serra              238
13. Black pearl      193
14. Gül Özdemir     190
15. Neslihan Erdinç 176
16. Goysu11      171
17. Nilgün Komar   163
18. Güzyağmuru     153
19. Gonca               130
20. Acemi Blogger    72

4 yorum:

  1. Vay be 6.olmuşum. İlk kez bu kadar üst sıralarda yer aldım ama katılımcı azlığından böyle olmuştur. Yoksa ilk 24'ten yukarı çıkamamıştım :-)

    Ben de sana emeklerin için son kez teşekkür ediyorum. Sevgiler :-)

    YanıtlaSil
  2. katılan okuyan herkesi tebrik ediyorum.. benim içinde puan olarak olmasa da okuma olarak gayet başarılı bir güz dönemi oldu.. teşekkürlerimle.. sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  3. Şenliğin devamını sağladınız,sayenizde keyifli geçirdik şenliği.Teşekkürler.<3

    YanıtlaSil
  4. selam !
    okuma şenliği sonuçlarını bekliyorum..
    sevgiler ♥

    YanıtlaSil