17 Şubat 2013 Pazar

THE VAMPIRE DIARIES

KISASTA HAYAT MI VAR ACABA?
Öncelikle kocaman SPOİLER UYARISI birazdan yazacaklarım dizin 4. sezon 14. bölümü ve öncesine dair spoiler içerir. Hem de en ağırlarından.
Başlıktan da anlaşılacağı kimi bu bölüm kısasta hayat varın biraz değişmiş bir versiyonu oldu.Her ne kadar Jeremy'i sevsem de bu bölüm de Silas tarafından öldürülüşü acaba Elena'nın Kol'un öldürülmesini sağladığından mı acaba diye düşündürdü? Yani sen Klaus'un kardeşini kendin için istediğin bir tedaviyi alabilmek için öldürtürsen o tedavi gelir kardeşinin ölümüne sebep olur işte!!!
 Açıkçası Elena yüzünde kaybettiklerimiz kulvarına bir kişi daha eklenince sinirlendim. Senaristler dizinin adını ELENA İÇİN ÖLENLER diye yapsınlar da bitsin artık. İyi ki bir insan olma merakın varmış Elena ne diyeyim bilmem ki.


 Şimdi fanlar yüzük sayesinde hayata dönebilir düşüncesindelerdi bir ara ama daha önceki bölümlerde doğaüstü canlıda yüzük işe yaramıyordu. Jeremy avcı olduğuna göre yüzük geçersiz. Bunun üzerine şu savı duyduk. Bonnie dövmeleri falan kaybettirdi belki avcılık özelliği gitmiştir. Aynı bölümde diğer avcı Damon'a  Silas ölünce avcılık olaylarından kurtulacağını söylemişti. Silas ölmediğine göre Jermy hala avcı. O zaman özetle yüzük Jeremy'i kurtarmaz. Bonnie büyü yapar mı bilinmez??? Shane Silas kurtarır ayaklarına yatabilir ama Silas kendini öldürmek için görevlendirilen bir avcıyı hayata döndürür mü ? Şaibeli yaparsa bile mutlaka ağır bir bedel olur.
Jeremy ne halden ne hale geldi daha 1. sezonda uyuşturucu kullanan hippiyken hayalet gören sonra da avcı olan biri oldu. Ve en sonunda çok güçlü bir varlığın uyanmasını sağladı. Değişimin alası budur. Bu arada dikkatimi çeken nokta şu ki: Alaric önce 2 sevgilisini gömdü sonra kendi gitti. Jeremy önce 2 sevgili gömdü şimdi kendi gitti. Demek sonuç şu ki 2 sevgiliniz ölürse siz de gidicisiniz haberiniz olsun.

Klaus cephesinde ile olaylar karışık. Bir kere her ne kadar Klaus kardeşini falan kaybetmiş olsa da pek çok konuda şanslı adam. Yani sen tut tek kullanımlık tedavi çık. Herkes Klaus'u insan yapıp kurtulacaklarını düşünürken adam gene dört ayak üstüne düştü. Bu arada Klaus'u öldürmek isteyenler grubundakilerde de iyi cesaret var. Hepiniz aynı soydan geliyorsanız ve o ölünce ölüyorsanız insan olunca da insan olma ihtimali var. Her ne kadar Tyler bunu inkar etse de bu bir gerçek şansa atılacak bir şey mi bilmem. Bir de şu ihtimal var ilacı içer içmez etki yapmazsa atıyorum 5 dakika sonra insan olsa. Klaus bu vakitte kurda dönüşüp ısırabildiği kadar kişiyi ısırsa??? Onları iyileştirecek kanda olmaz. Hadi direkt insan olsa bile bir anlık boşlukta birini ısırmayacağı ne malum. Yani Klaus'u öldürme planları biraz riskliydi bence.
Bir de Caroline neden Tyler ile kaçmadı? Kesin Klaus'a hisleri var diyenlere bir sözüm var. Klaus'a hisleri var mı yok mu bilmem ama yani şimdi Caroline tutup Tyler ile kaçsaydı sizce Klaus'u kim tutardı? Direkt onları aramaya girişir ve bulurdu. Ama şimdi Caroline onu Tyler'a ulaşmamasını sağlayacak.

Özetle bayağı hararetli bir bölümdü ama asıl diğer bölümlerde heyecan dorukta.  Silas ne yapacak? Jeremy  tekrar ölümden dönecek mi? Tedaviyi almak için Jeremy'i feda eden Katherine'nin amacı ne? Sorular sorular... Heyecanla bekleyelim bakalım...
Dip not:Resimler promo resimleridir ve CW kanalı sayfasından alınmadır.

2 yorum:

  1. Kesinlikle "ELENA İÇİN ÖLENLER" konusunda haklısın. Nefret ediyorum kızdan resmen. Dizinin en pislik karakteri o ama herkesin gözünde adeta bir melek! Deli oluyorum ama Klaus ve Damon için izlemeye devam.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de Elena'ya sinirim diyorum Damon'da Stefan'da terk etse Elena'yı ne kadar güzel olurdu :) Aynen senin gibi Klaus ve Damon için izliyorum. Bu arada haber doğru bilmiyorum ama Silas rolü Alex Pettyfer'e verilmiş galiba onun için izliyoruz dediğimiz kişi sayısı artacak :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...