12 Kasım 2013 Salı

ÇILGIN HIRSIZ -2/ DESPICABLE ME 2 (2013)

İlk filmin ardında Agnes'i, Margo'yu,Edith'i,Gru'yu ve minyonları o kadar özlemişim ki kavuşmanın sevinci anlatılamaz.Bu filmde hepsi şirinliklerinden ölecekler beni de öldürecek durum o derece vahim yani.
Önce Kuzey Kutbundaki gizli araştırma laboratuvarının mıknatıs sayesinde ele geçirildiği görüyoruz.
Sonra Agnes'in doğum gününü geçiyoruz.Gru gelemeyen peri prensesinin yerine geçiyor. Agnes hayal kırıklığı yaşamasın diye.O derece çok seviyor yani kızları.

Burada küçük bir kızla aralarında geçen bir diyalog...
-Neden bu kadar şişkosun?
-Çünkü evim şekerden yapılma bazen de sorunlarımla yüzleşmek yerine, yemek yiyorum
Gru sessiz sakin yaşamını sürdürürken bir  AVL(Anti-cani birliği) ajanı tarafından kaçırılır.
Bu birlik uluslararası suçlarla mücadele eden bir birlikmiş.


Burada Gru gene bizi gülmekten öldürecek bir diyaloğa imza atar.
-Ama kutup buzlarını eritirseniz, Fuji Dağı'nı buharlaştırırsanız ya da Ay'ı çalarsanız o zaman biz devreye gireriz.
-İlk olarak, çaldığıma dair kanıtınız yok.İkinci olarak, çaldıktan sonra yerine koydum.

Özetle birlik ondan laboratuvardan çalınan ve yanlış ellere geçince çok tehlikeli olacak bir bileşeni bulmasını isterler.
Gru ise Başkan Silas Ramsbottom ya da kendisini oraya getiren ajan Lucy Wilde'nin teklifini reddeder.
Ama gelişen olaylar onun  teklifi kabul etmesini sağlar. Ve izine alışveriş merkezinde rastlanan bileşene bulmak için orada bir mağaza işletmeye başlar. 
Özetle filmde hırsızlık işlerini bitirip reçel yapma işine giren Gru'nun zorla bir maceraya çekilişine şahit oluyoruz.
Acaba Gru bu işten alnının akıyla çıkmayı başarabilecek mi?
Ve ayrıca filmin başından beri Gru'ya çöpçatanlık yapmaya çalışanlar mevcut acaba Gru ne zaman hırsızlık işlerindeki başarısını gönül işlerine yansıtacak ?

1. filmin ardından bu filmde bana beklediğimi verdi. Beğendim bayıldım resmen. Bütün karakterlerine sarılmak istedim adeta. Hepsi birbirinden tatlıydı. Canlarım benim.
En favori karakterim Agnes oldu o şirin sempatik hareketleriyle beni bitirdi.
 Çok şeker ama...


İlginç silah ve icatlar her zamanki gibi.Ayrıca minyonlar ayrı bir renk katmışlar emin olun.


Her zaman eğleniriz prensipli minyonlar.


 Filmde kısaca gördüğümüz küçük Gru gönlümü fethetti her zaman ki gibi.


Ve filmde en hoşuma giden sahnelerden biri Margo'nun müstakbel sevgilisi Antonio'nun hayali...


Benim de buna benzer bir hayalim vardı. Geçimimi kitap okuyarak ve film izleyerek sağlamak...
IMDb puanı 7.8 benden kesinlikle 8.5 alırdı. Bir animasyon filmi olarak bence her şeye sahipti.
Her zamanki gibi ilginçliklerle dolu heyecanlı bir macera bizi bekliyordu.
Sizlere tavsiyem filmi izlememişseniz hemen ilk filmde dahil olmak üzere iki filmi de izlemeniz.
Ayrıca iki filminde sonunda filmin ardında minyonlarla ilgili şirin sahneler mevcut. Kapatmayın hemen filmi.



2 yorum:

  1. Bencede çok güzel bir animasyondu ve çoook keyif aldım ..
    Sevgiler....

    YanıtlaSil