1 Haziran 2019 Cumartesi

MİM

Herkese iyi günler, yine uzun bir aradan sonra dönüyorum. Bu sefere çiçeği burnunda bir blogger olan arkadaşımın beni mimlemesi oldu vesile. Gider İken  blogunun sahibinin mimine eriş için buraya alayım sizi. Bu arada belirtmeye gerek yok ama Gider İken'i takip etmeyi unutmayın. 
Geçelim mime. 

1. Yaz mı Kış mı?
Kararsız kaldığım bir soru. İki mevsimin de sevdiğim yanları var ama illa birini seçmek gerekirse kışı seçerdim.

2. Hayalindeki tatil neresi? Neden?
Tatil anlayışım yolculuk, gezme vb. şeyleri pek içermez. Daha çok evde oturup sakin kafayla sevdiğim etkinlikleri yapmayı severim.

3. Tatilden en büyük beklentin?
Okumak, izlemek, yazmak ve en önemlisi dinlenmek.

4. Sınırsız bütçe, ne yapardın?
Daha uzun süre dinlenirdim.

5. Unutamadığın anı?
Pas geçiyorum bu soruyu.

6. Yapmaktan zevk aldığın aktivite?
Malum düz bir insanım bu sorunun cevabını üçüncü soruda verdim.

Ben de mimi yapmak isteyen herkesi mimliyorum. 

8 yorum:

  1. Gül; çok teşekkür ederim, beklediğim cevaplar (; seviliyorsun ❣

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş olmuş cevaplar :) emeğine sağlık iyi bayramlar sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazcık geç olacak ama sana da iyi bayramlar :)

      Sil
  3. Sınırsız bütçeye bile dinlenmek demişsin ya sanırım çok yoruluyorsun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz öyle tabi dinlenirken okuyacağım, izleyeceğim şeyleri aradan çıkararım düşüncesi de var :)

      Sil
  4. Mimleri hep sevmişimdir. Sizi mimleyen kişi bunu kabul etmemeli. İki soruya tek cevap olmamış :)

    YanıtlaSil