23 Temmuz 2014 Çarşamba

TEEN WOLF 4. SEZON 5. BÖLÜM

Spoiler...
Açılışı tipik bir korku filmi havasında yaptık. Adının Carrie Hudson olduğunu öğreneceğimiz kurt kızımız lise öğrencisi suikastçılar (Garrett ve kız arkadaşı) tarafından oyuna getirilerek katledildi.
Bu arada "güneş,ay,gerçek" mevzusunun ikilemesi garipti. Dönüşüm kontrolü sağlayan tılsımlı bir kelime sanırsam.
Scott ve Stiles şerife her şeyi açıklayan bir özet geçtiler. Biz de ölüm havuzu listesinin üç parçadan oluştuğunu ve Allison'un sadece ilk parçanın şifresi olduğunu öğrendik. Lydia'nın diğer iki şifreyi bulmak için kendini kaybedişini de gördük. Kızcağız göl evine tıkıldı kaldı resmen Kira ve Malia olaya dur diyene kadar.
Ayrıca 3. sezon ortasında yaşananlardan dolayı  nemetonun doğaüstü varlıkları Beacon Hills'e çektiği hatırlatıldı.Suikastçıların parasının Derek Hale'den çalınan 117 milyonla ödendiği gibi,bira fıçısı getiren adamı çağıranın lise öğrencisi olduğu gibi detaylar aktarıldı.
Ardından kurtluk gücüyle haşır neşir olan Liam'ın yanına geçtik. Liam'ı soyunma odasında  bir sürpriz bekliyordu. Kayıp sopasını ararken karşısında sopayı elinde tutan Derek'i görmek gibi. Derek sopayı kırdı Liam kendini tutamayıp kurtluk güçlerini devreye soktu,gözleri sarardı falan. Ama karşıdaki Derek yahu saniyesinde çocuğu duvara yapıştırdı. Scott gelip Liam'ın eline  kırılmamış sopayı tutuşturdu ve onu gönderdi. Ardından Derek ile muhabbet ettiler. Yalnız Derek'in Scott'a "çok iyi bir baba olacaksın" bakışı çok mu güzeldi ne? Ayırca Derek'in nadir gülümsediği anlar kategorisindedir.
Lydia ise ikinci şifreyi bulmak için çizim yapmaya çalışmaktadır.Ama Malia'nın "acaba listede ben var mıyım?" merakı Lydia'a hiç yardımcı olmamaktadır. (Malia'da mimikler süper ama) En sonunda Malia Meredith'den yardım almayı tavsiye eder.(Hatırlamayanlar için Eichen Evin'deki ölüm perisi)
Koçun dersinde kurban resimlerini inceleyen Stiles koçun laf sokmasının ardından şahane bir keşifte bulunur.
Katil lakros takımdadır.
Buna rağmen Kira ve Scott bu akşamki maçı iptal etmemeye karar verirler. Canlarım tam 3 doğaüstü varlık ve bir saha. Yapmayın böyle şeyler canınıza kastınız mı var sizin?
Suikastçılar ise bu maçta bir kurt adam öldürmeye hazırlanıyorlar. Çok güçlü bir kurtboğanı Garrett'ın lakros sopasının içine yerleştirdiği bıçağa damlatıyorlar. Bu arada kızımız ısrarla alfayı öldürmek istediğini belirtiyor. Ama Garrett buna karşı şimdilik beta ile yetinelim ayaklarında.
Bu akşamki maçın karşı tarafı Liam'ın atıldığı okul oluca Liam gene sinirlerine hakim olamıyor.Meğersem atıldığı lisede arabasını parçaladığı öğretmeni aslında koçuymuş. Koç onu hep yedekte tuttuğu için böyle bir öfke patlaması yaşamış. Zaten öfke sorunu teşhisi de konmuş. Karşı tarafta buna bir afra tafra yapıyor görmeniz lazım.
Neyse ki Scott ve Stiles Liam'ı kontrol altında tuttu.Ayrıca Liam bira fıçısının parasını ödeyenin Garrett olduğunu söylüyor. Oh be en azından artık düşmanlarının bir kısmını görmüş oldular. Artık maçta kim öle kim kala.
Meredith ise Lydia'nın kendisine danışmak istediğini hissedince hemen kaçıveriyor hastaneden. Parrish ona rastgelince onu karakola getiriyor. Şerif  Lydia'a haber veriyor ve Lydia-Malia karakola geliyor.
Derek ile Chris ise mahzene geliyor. Ve  Derek burada bombayı patlatıyor.  Meğersem göz renginin dışında başka şeylerde de değişiklik varmış. Koku duyusunu kaybediyormuş. Bunun sebebini öğrenmek için Kate ile muhabbet etmesi şart oldu artık.
Garibim Scott Liam'ın maçta oynamaması için kırk takla atsa da işe yaramıyor. Liam sahalara dalıyor.Karşı takımın kaptanı Brett'e Liam'a haddini bildirmek için başka bir maçı bekleyin ricasında bulunan Scott tabi ki eli boş dönüyor.Kira ise koçun pas vermesini söylediği yerde pas vermeyip,ardından golü atınca Koç tarafından yedek kulübesine gönderiyor. Eee adam haklı takım işi bu iş.
Meredith Lydia'a yardım etmek ister lakin ağzından 2-4-3-6 rakamlarından başka bir şey çıkmaz. Allah'tan Malia bunun harf kodlaması olduğunu çözer de 2. şifreye ulaşırız. Şifre Aiden... 3. şifrenin de kaybettiğimiz karakterlerden birinin adının çıkacağı kesinleşmiş bulunmaktadır.
Bu arada maçta küçük kavgalar olur ve karşı takım kaptanı Brett yaralanır. Scott ise Liam'ın hedef alındığını düşünür. Ama bilmediği şey Brett'in kurt adam olduğu ve bu geceki hedefin o olduğudur.
 
Malia'dan yeni hedefleri öğrenen Stiles bunu hemen Scott'a söyler. Scott soyunma odasına gider,Brett yaşıyordur. Lakin alfayı öldürmeyi kafasına takmış kızımız Scott'un boynuna telle saldırır. Ama Scott kırk yılın başı alfalık emaresi gösterir ve telden kurtulur.Kızı bayıltır. Oh oldu canım  aldın mı boyunun ölçüsünü?

Lydia ise 2. listeyi  açtığında büyük bir sürpriz ile karşılaşmış Parrish'inde listede yer aldığını görmüştür. Evet şaşırdık mı şaşırmadık. Keza nemetondan kaynaklı doğaüstü varlıklar oraya gelmişse normal bir durumdur. Zaten bir şeyler çıkacağı da belliydi.

Calevera'lar  ise Chris'i ziyaret edip ona avcılığın temel kuralını hatırlatmakla meşguldürler. Yoksa Chris'i kardeş katili mi yapacaklar? En azından Derek Kate'den ne öğrenecekse öğrensin,ondan sonra öldürün hatunu.

Genel itibariyle orta karar bir bölümdü bir çırpıda her şeyi çözdüler bir parayı çalan adamı bulamadılar.Onu bulmaları için sezon finaline kadar bekleyeceksek durum oldukça vahim. Meraktan çatlarız 7 hafta boyunca. Parrish ne olduğunu çok takılmadım. Ama Derek'in durumu beni meraklandırdı. Ayrıca Scott Liam'ın listede olması konusunda paniklese bile ben Liam'ın listede olduğunu düşünmüyorum. Liam'ın listede olması demek listenin güncellenmesi demek ama listedeki kişi sayısına göre 117 milyon paylaştırılmışsa,liste güncellendiğinde para değerlerinin değişmesi gerekir. Ki bu da çok mantıklı bir durum değil çünkü suikastçılar bir hedefin peşine düşüp o hedefin parasının  azaldığını görünce ortaya hoş şeyler çıkacağını sanmıyorum.
Daha iyi Teen Wolf bölümleri izlediğimize eminim ,zaten sezonun ortasındaki bir bölümden ahım şahım bir şeyler beklemiyordum Lakin Brett'in kurt adam çıkması sağ gösterip sol vurma açısından basit çıkmadı mı ya?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...