11 Ocak 2018 Perşembe

IMDb TOP 250 MARATONU SONUCUM

9 Ocak günü sona eren maratonumuzun sonucu ancak yazma fırsatı bulabildim. Gecikme için kusura bakmayın. Allah'tan  maratonun diğer sahibesi sevgili Şule Uzundere sonucunu yazmış. Sonucunu görmek için sizleri buraya alalım. 
Eğer sonuçlarınızı henüz bizlere bildirmemişseniz iki blogdan birine yorum yapabilirsiniz.
Gelelim benim bu maraton da neler izlediğime, ne yazık ki pek verimli geçmeyen bir seyir süreci oldu o yüzden biraz mutsuzum. Üstelik izlediğim filmlerin bir kısmını yorumlayamadım, ilerleyen günlerde aklımda kaldığı kadar yazacağım artık. 

Listeme geçersek, 11 film izlemişim 110 puan buradan 60 puanda kategori tamamlamadan geliyor ve toplamda 170 puanla maratonu bitiriyorum.

1. Kategori (10 puan): Anime ya da animasyon türünde bir film.
Hotaru no haka-Ateşböceklerinin Mezarı
9. Kategori (Her film 10 puan 2 film izlenirse toplamda 30 puan): Listede en çok filmi olan yönetmenlerden 5 tanesini sizler için seçtim, siz de içinden birini seçip iki filmini izliyorsunuz.
 Alfred Hitchcock-Quentin Tarantino- Ingmar Bergman-Christopher Nolan-Steven Spielberg
North by Northwest-Gizli Teşkilat
Rebecca
10. Kategori (Her film 10 puan 4 film izlenirse toplamda 60 puan): 8 farklı türden 4’ünü seçip o türde bir film izlenecek.
 Bilim-kurgu, gerilim, dram, biyografi, romantik, aksiyon(polisiye), fantastik, komedi
Fantastik-Stalker
Komedi-Paper Moon/Ay Beyazdır
Romantik- The Princess Bride
Dram-The Help-Duyguların Rengi
12. Kategori (Her film 10 puan 4 film izlenirse  toplamda 70 puan):
a) 1940-1950 tarihlerinde çekilmiş bir film.
Double Indemnity-Çifte Tazminat
b) 1950-1970 tarihlerinde çekilmiş bir film.
 Witness for the Prosecution-Beklenmeyen Şahit
c) 1970-2000 tarihlerinde çekilmiş bir film.
Fargo
d) 2000-2017 tarihlerinde çekilmiş bir film.
Prisoners

2 yorum:

  1. İzlediklerimi ben de yazamadım ama o kadar güzel filmler izledim ki mutlaka yazmak istiyorum. Önümüzdeki günlerde ya tek tek ya da toplu olarak yazmaya çalışacağım.

    Seninle bir etkinlik yönetmek çok zevkliydi ortak. Darısı başka etkinliklere olsun inşallah :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah başka etkinliklerde yapma şansımız olur ilk dönemin son haftalarına gelince biraz yavan bir final yapmak zorunda kaldık ama gene de zevkli bir etkinlikti. İzlediklerimizi tek tek yazmak cidden çok zaman alıyor ama aklımda kaldığı kadarıyla yazmaya çalışacağım :)

      Sil