29 Kasım 2020 Pazar

EYÜP SABRİ TUNCER ALIŞVERİŞİM

 Herkese merhaba, bugün Eyüp Sabri Tuncer sitesinden yaptığım alışverişimden bahsedeceğim. Blogumu takip edenler bilir, çok nadir kitap-film-dizi üçlemesi dışında yazı yazarım, bu alışveriş yazısı da o nadir yazılardan biri olacak sizin anlayacağınız.

Logoyu Eyüp Sabri Tuncer sitesinden alıntıladım.

Öncelikle alışverişi yapalı bayağı oldu belirteyim. Eylül ayının ortasında yapmışım alışverişi. Pazartesi sipariş verdim, perşembe kargoya verildi ve cumartesi kargom elime ulaştı. Kargoya verilmesi bence biraz uzun sürse de kargonun bayağı hızlı geldiğini itiraf edeyim.

Çektiğim fotoğraflarda belli olmasa da çok şık bir kutuyla geldi kargo, balonlu naylonlar ile sıkı sıkı sarılmıştı ama kolonyaların bir iki tanesinde azıcık akma olmuştu. 
Kargo 150 TL üzeri ücretsiz. MNG ya da Yurtiçi Kargo ile gönderim yapılıyor.

Gelelim aldığım ürünlere. 

El Dezenfektanı 1 Litre. 
Ben 49,90'a almışım ürün şu an 54,50 TL
Bu ürünü alma sebebim içeriğinde gliserin ve E vitamini olduğu için elleri tahriş etmez denmesiydi. 
Sürekli ellerim için kullandığım bir ürün olmadı ama kullandığım zaman bariz bir fayda gördüğümü söyleyemem tahriş konusunda.


El Kremleri-50 ml.
9,45'e almışım şu an 9,90 TL
Zamanında markanın krem çeşitlerinden birini Bim'den alıp çok sevmiştim. Bu ikisini o kadar sevemesem de kokuları çok hoş. Zeytinyağlı olanın hakkını yemeyelim o bayağı iyi. 


Karanfil Özlü Diş Macunu 75 ml
Ben 15,90'a almışım şu an 17,90 TL
Vegan olduğu için sepete ekledim ama henüz kullanmadım. 
Ürünü aldığım zaman şehrimdeki yerel bir markette daha ucuzdu o da ayrı bir konu.


Limon Kolonyası 50 ml
Ben 3,50'a almışım şu an 5 TL
Yanınızda taşımak için ideal, çoklu hediye için ideal. Benim aldığım zaman fiyatı da bayağı uygundu. Ayrıca kapağını çıkarıp tekrar kolonya doldurabilirsiniz. Bunu belirttim çünkü markanın mini boy kolonyalarının bazılarında kapak çıkmıyor diye belirtilmişti. 
Japon Kiraz Çiçeği Sprey Kolonya 150 ml
Ben 9,80'a almışım şu an 11,90 TL
Kokusu çok güzel olan kolonyalardan ama  ne yazık ki 68 derece alkol ihtiva etmekteymiş. 
Dezenfekte amaçlı kullanmasak bile güzel kokusu için kullanılabilir. 

Şampuan Tester Seti 5'li
0,01 TL ama şu an satışta yok.
Markanın şampuanları da vegan olduğu için sepetime attım. Aldığım dönemde sadece bir paket alma hakkımız vardı, şimdi ise satışta yok.

Eyüp Sabri Tuncer ürünlerini genelde vegan olduğu için tercih ediyorum. Şampuanlar başta olmak üzere çoğu ürün paraben içermiyor. Bu durumlara dikkat edenler için markanın ürünleri ideal. Paketleme çok iyi, ürünlerin kargolanma süreci azıcık yavaş ama kargo her ne hikmetse bu yavaşlığı örtecek kadar hızlı geldi. Sitenin dönem dönem küçük hediyeleri oluyor. Ama şunu da belirteyim bazı ürünleri yerel markette daha ucuz. Bence bir marka kendi ürünlerini her yerden bir tık ucuz satmalı eğer yerel marketimde aynı ürün daha ucuz olursa siteden alışveriş yapmak için çok bir sebebim kalmaz. 
Sonuç olarak bazı ürünler beklentimi dört dörtlük karşılamasa da memnun kaldığım bir alışveriş süreci oldu. 


20 yorum:

  1. Tekirdağ'da Cem markette bu diş macunu 10 tl olarak satılıyor. Sizin sayenizde sitesini gördüm. Yine bir bakılabilir bence. Özellikle diş macunundan çok memnunum. Diğer ürünlerine de bir bakmak lazım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umurum kullandığım zaman ben de memnun kalırım diş macunundan, sizin markette bayağı ucuzmuş yalnız :)

      Sil
  2. Türkiyede olduğum zaman diliminde ben de internetten alışveriş yapıyordum. El sabunları çok güzeldir.

    YanıtlaSil
  3. Klasik markaları seviyorum. Eyüp Sabri Tuncer ürünlerini tek tek alıyorum ama böyle toplu da yapmak lâzım aslında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her mağazada olmayan ürünleri internet sitesinde olabilir yalnız bir tık pahalı :(

      Sil
  4. Buradan anlıyoruz ki Eylül'den bu yana tüm ürünlerine zam gelmiş %5 ile %45 arasında değişen oranlarda. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 ay bile olmadı alışveriş yapalı:( Ben de yazarken fark ettim :(

      Sil
    2. Bu maalesef tüm sektörlerde böyle. Bakalım asgarî ücrete ne kadar zam verecek devlet büyükleri?

      Sil
    3. Umuyorum beklentilerimizi karşılar maaş zamları :)

      Sil
  5. Hepsini iyi günlerde kullan :-) Zeytinyağlı el kremi ve kolonyasını biliyordum. İkisi de güzel ama bu kadar ürün çeşidi olduğunu bilmiyordum. Sayende öğrenmiş oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyüp Sabri Tuncer'in ürün yelpazesi bayağı geniş, Eylül'den bu yana bile genişlemiş görünüyor bu yelpaze :)

      Sil
  6. Baya güzel bir alışveriş olmuş gibi görünüyor. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet markanın bazı ürünleri gerçekten çok güzel :)

      Sil
  7. Kesinlikle burada en sevdiğim şey karanfilli macun, müptelasıyım! Bloguma da beklerim! :) http://esrakurtuldu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yeni kullanmaya başladım ve şu an için çok sevdim :)

      Sil
  8. iyi günler de kullanın hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  9. İlk defa gördüm bakmak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Eyüp Sabri Tuncer ürünleri vegan olduğu için şans vereceğiniz bir marka :)

      Sil