9 Ağustos 2021 Pazartesi

BLOGLARI CANLANDIRMA PROJESİ TEMMUZ AYI RAPORU VE AĞUSTOS AYI TEMASI

Herkese iyi günler, Ocak ayında beri Blogları Canlandırm Projesi kapsamında her ay bir tema seçip, o temaya uygun dizi ve filmler izleyip bloglarımızda yorumluyoruz ve birbirimizi de ziyaret etmeyi ihmal etmiyoruz. Etkinlik detayları için buraya. 


Temmuz ayı temamız Hint kültürüne ait eserlerdi ve bu ayın raporu da aşağıda. 

 Tefrika-En Sevdiğim Bollywood Şarkıları

Film Yabancı Dizi Anime ve Kitap-Article 15 Film Yorumu

 Fighting Blog-Kaykaycı Kız Film Yorumu

Okurix-Skater Girl Film Yorumu

Sade ve Derin-Breathe: Into the Shadows/Betaal/Chhichhore Yorumları

 Kavanozdaki Beyin-Super 30/Sonsuzluk Teorisi/Typewriter/Taj Mahal 1989 Yorumları

Beş Senede Devrialem-Padman Film Yorumu

Hayalci-Her Öğretmenin İzlemesi Gereken 2 Hint Filmi

Sayfadan Sayfaya-PK ve Dangal Film Yorumu

Kitap Dünyası-Fanaa Film Yorumu

Buffiy-Khoobsurat Film/ English Vinglish Film/Feels Like Ishq Dizi Yorumları

Bez Cadıları-Beyaz Kaplan Film Yorumu


Gelelim Ağustos ayının temasına. Bu ay biliyorsunuz Zafer Bayramımız var, biz de temamızı  buna yönelik seçtik. Bu ay savaş/zafer/kahramanlık içeren eserler seçebilirsiniz (Bu eserler her ülkenin her savaşına yönelik olabilir.) ayrıca Türk yazarlardan okumalar yapabilirsiniz. Bol katılımlı bir ay olması dileğiyle şimdiden iyi seyirler/okumalar. 

16 yorum:

  1. Daha önce görmediklerime de baktım. Paylaşım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. Bu bahaneyle Türk yazarlara yönelebilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Ağustos ayı okuyamadım ne yazık ki :( Umarım güzel geçmiştir Ağustos ayı :)

      Sil
  3. Selam uzun zamandır buralarda yoktum şimdi yeni bir blogla geri döndüm sizi de takipteyim. Rica etsem bloguma bi göz atıp takip eder misiniz ? :)

    YanıtlaSil
  4. ben tercihimi Türk yazar kategorisinden yana kullanacağım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben okuyamadım Ağustos ayında :( Umarım keyifli geçmiştir katılımcılar için :)

      Sil
  5. Emeğine, ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
  6. Eskiden beri yazıp yeni karşılaştığım siteleri çok seviyorum. Askeri sistem, sizi üstüm sayıyorum. Umuyorum daha sık karşılaşırız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnce düşünceniz çok hoş ama bayağıdır nadiren yazıyorum bloga, bu yüzden övgünüzü kabul edemeyeceğim :(

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Blogger arkadaşlarımızın klavyelerine sağlık diyelim :)

      Sil