30 Ocak 2022 Pazar

BLOGLARI CANLANDIRMA PROJESİ 2022

 2021 yılında başladığımız Blogları Canlandırma Projesi 2022 yılında da daha kapsamlı şekilde devam ediyor. 


Ben geçen yıl için şöyle bir yazı yazmışım, arzu edenler bakabilir. 

Bu seneki duyurumuz için Fighting blogunun yazısına akabilirsiniz. 

Üşenmeyip kuralları detaylıca yazan Okurix'e uğramayı unutmayın. 


Sevgili arkadaşlar gerçekten bloglar sönüp giderken bu gibi etkinlikler canlanmamıza, yazamayacağımız dönemlerde bile yazılar hazırlamamıza ve en önemlisi yeni eserler ile bloglar keşfetmemize yarıyor. Gerçekten esnek ve bol temalı etkinliğimize katılmanız, yazılarınızla ve yorumlarınızla etkinliğimizi renklendirmeniz bizi çok sevindirir. Blogu olan herkesin katılabileceği etkinliğimize katılmak isteyenler yorum bırakırsa çok makbule geçer :)

8 yorum:

  1. İnşallah bu yıl da güzel bir etkinlik olur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, gerçekten verimli bir etkinlik :)

      Sil
  2. Bu etkinlik çok güzel gerçekten. Her zaman katılamasam da paylaşımları takip ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de geçen sene bir kaç aya katılamadım, inşallah bu yıl her ay yazabilirim :)

      Sil
  3. blogları canlandırma projesine katkım olursa sevinrim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba etkinliğime katılmak istiyorsanız aşağıdaki linke uğrayabilirsiniz. https://fightiingg.blogspot.com/2022/01/bloglar-canlandrma-projesi2022-duyuru.html

      Sil
  4. Geçen sene katılmıştım ama sadece beş ay yazabilmişim. Bu sene daha aktif olmak istiyorum. Umarım katılım çok olur. Belli bir konuda yazılmış farklı blog yazılarını okumak çok keyifli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de çok seviyorum etkinliği, umarım dolu dolu bir sene geçer :)

      Sil