1 Ocak 2022 Cumartesi

WHEN WE FIRST MET-İLK TANIŞTIĞIMIZ GECE/BLOGLARI CANLANDIRMA PROJESİ ARALIK AYI

 Noah (Adam Devine) 31 Ekim 2014 tarihinde, hayatının aşkı Avery (Alexandra Daddario) ile tanışır. 1 Kasım 2017 tarihinde ise hayatının aşkının Ethan (Robbie Amell) ile nişanladığı törende mutsuzluğun dibine vurmaktadır.

Avery'in ev arkadaşı Carrie (Shelley Hennig), Noah'ı eve götürme görevini üstlense de Noah kendini Avey ile tanıştıkları gece gittikleri barda götürtmeyi başarır. 


Noah 3 yıl önce Avery ile fotoğraf çektirdikleri kabinde tekrar fotoğraf çektirir ve kendini bir anda 31 Ekim 2014 tarihinde bulur. 

Eline yepyeni bir şans geçtiğini anlayan Noah hayatının aşkının 3 yıl sonra Ethan yerine kendisiyle nişanlanmasını sağlamak için elinden geleni yapacaktır ve fotoğraf kabini sağ olsun bu şansı tekrar tekrar elde edecektir. 

Blogları Canlandırma Projemizin 2021 yılının  son teması zamanda yolculuk ve paralel evrenlerdi. Fazlasıyla sevdiğim bir tema olmasına rağmen dişe dokunur bir film seçemedim zira bu türdeki kaliteli filmlerin bir kısmını önceden izlemiştim. Ben de Netflix platformunda olan ve izlemediğim bir film seçmek durumunda kaldım. O da türe göre daha hafif kaçan ve biraz eğlenceli bir film olan İlk Tanıştığımız Gece oldu. 

Söz konusu zaman yolculuğu olunca biraz beynimiz yansın istesek de İlk Tanıştığımız Gece bu isteğimizi karşılamıyor, ayrıca kurgusu The Butterfly Effect, About Time hatta birazcık How I Met Your Mother karışımı olduğu için buram buram özgünlükte kokmayan bir yapım. Bu arada be About Time filmini de pek sevememiştim. 

Oyuncuları ve karakterleri değerlendirirsek, açıkçası Modern Family'de itici bulduğum bir karakteri canlandıran Adam Devine burada da itici ve yapmacık bulduğum bir karakteri canlandırmaya devam etmiş. Kadın oyuncular ve karakterleri  ise filme daha hoş bir hava katmayı başarmışlar. 

Son söz zaman yolculuğu olsun, küçük bir değişikliğin yıllar sonrasına etkisini hemencecik görelim, kafamız yorulmasın, aman aman kaliteli olmasa da olur derseniz bu film size göre. 



20 yorum:

  1. Konu fazlasıyla tanıdık. Adam Devine ni Pitch Perfect filmlerinde görmüştüm. Akapella üzerine güzel filmlerdi. Onun dışında başka bir yerde rastlamadım sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de sık rastladığım bir aktör değil, sanırım belli bir kalıbın dışına çıkabilen bir aktör değil :(

      Sil
  2. Kardeşimle vakit geçirmek için açıp izlemiştik. Söylediğiniz gibi kafa yormayan, anlık etkisi olan bir filmdi bence de. İncelemeniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Konu vasat olduğu zamanlar oyuncuların ve sinematografinin parlak olması gerekiyor ancak film ikisinden de yoksun gibi görünüyor. Paylaşım için teşekkürler emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadın oyuncular filme hoş bir hava katsa da filmi üst düzey bir noktaya taşıyamamışlar ne yazık ki :(

      Sil
  4. Pek ilgimi çekmedi malesef. Oyuncuları da tanımıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aşırı tanıdık simalar yok, daha kaliteli zamanda yolculuk filmleri var :)

      Sil
  5. Filmi izlesem mi diye düşünmüştüm zamanında, cevapladığın için teşekkür ederim. Emeğine sağlık✨

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, bence daha kaliteli filmler izleyebilirsin bunun yerine :)

      Sil
  6. hımmm, modern family süper dizilerden, bu hafif diyorsun, pekiii :) başlıkta when we first met olcak yaa :) when we first me, ilk ben olduğum zaman gibi oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzeltme için teşekkürler Deeptone :) Modern Family candır :)

      Sil
  7. Konusu benlik gibi görünüyor ama konuyu nasıl işledikleri de önemli tabii. yine de kaydediyorum. Kafa dağıtmalık film kontenjanından izleyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle geç filmlerinden, sakin kafaya da gerek yok izlemek için :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Ben pek sevemedim ama zevkler tartışılmaz tabi :)

      Sil
  9. Benim gibi "Alexandra Daddario" severlere, çerezlik güzel film :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyuncunun filme hoş bir hava kattığı kesin :)

      Sil
  10. Çerezlik, hoş bir filme benziyor. Bir bakayım :)

    YanıtlaSil