8 Ağustos 2022 Pazartesi

BLOGLARI CANLANDIRMA PROJESİ TEMMUZ AYI RAPORU VE AĞUSTOS TEMASI

Herkese iyi günler, geçen yıldan beri Blogları Canlandırma Projesi kapsamında her ay bir tema seçip, o temaya uygun dizi ve filmler izleyip bloglarımızda yorumluyoruz ve birbirimizi de ziyaret etmeyi ihmal etmiyoruz. Gerçekten çok verimli bir etkinlik oluyor zira hiç blog yazamadığım dönemlerde dahi o ayın temasına uygun yazmak için çaba harcıyorum ve blogumdan kopmuyorum. 



Temmuz ayı teması İspanyol kültürü ya da romantik-dramdı. 

Ağustos ayında ise Latin diyarına konuk olabilir ya da seçkin yazar ve yönetmenlere bakınabilirsiniz.

İlk kez katılacaksanız etkinliğin tüm  detayları için buraya  tıklayabilirsiniz. 

Fighting Blog-Sahte Balayı/Christina Lauren (Kitap)

Okurix-10 Doğruluk Bir Cesaret/Ashley Elston (Kitap)

Deeptone-Kerana Dia Manusia Biasa/Seindah 7 Warna Pelangi/Marry Me Senorita (Dizi)

Sessiz Gemi-Our Beloved Summer (Dizi)

Bez Cadıları-On Your Wedding Day (Film)

Tefrika-Top 3 K-Drama Listem (Dizi)

Duygu'nun Mekanı- Arte (Anime) 

Sayfadan Sayfaya-İspanyol Aşk Aldatmacası/Elena Armas (Kitap)

Bonheur-İspanyol Aşk Aldatmacası/Elena Armas (Kitap)

Vulnicure-But I'm a Cheerleader (Film)

Gizem Gündüz-Pan'ın Labirenti (Film)

Film Yabancı Dizi Anime ve Kitap- El Desorden Que Dejas (Dizi)

Şule Uzundere-Elizabeth Hoyt-Legend of the Four Soldiers Serisi (Kitap)

16 yorum:

  1. oleeeeey :) tefrika ile fighting de yazınca 12 olmuş very good very nice :)

    YanıtlaSil
  2. Ben bu ay yazamadım maalesef aslında konu da harikaydı romantik komedide çok güzel seçenekler var gerçekten:) yazan arkadaşlarımızın listesi iyi olmuş buradan uğrarım sırayla hepsine :)
    Latin diyarı da güzel bir konsept olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Latin diyarını ben de sevdim :) Ayrıca Temmuz ayı için yazı yazmak istersen listeye eklerim :)

      Sil
  3. tefrika, bez cadıları, fighting okumamışım, onları da okuyunca tamamdır liste bitti, teşekkür ederiiiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyup, yorumladığın için biz teşekkür ederiz :)

      Sil
  4. Bütün yazılar merak uyandırıcı duruyor :) Herkesin emeğine sağlık😉

    YanıtlaSil
  5. Çok keyifli ve verimli bir temaydı, yazılardan izlenecek bolca dizi-film buldum :) Ağustos teması da süper, bakalım nasıl yazılar okuyacağız :)

    YanıtlaSil
  6. Emeğine sağlık. İspanyol Kültürünü bilmiyordum, şimdi görüyorum ki Latin'in de cahiliyim :D Seçkin yazar/yönetmenlerden yol alacağım bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Latin diyarı da derya deniz ama seçkin yazar ve yönetmelerin de yeri ayrı :) Bol katılımlı aylar bizi beklesin diyelim :)

      Sil
  7. Gecikmeli de olsa yazımı yazdım. Beni de listeye ekler misin Gül?

    https://suleuzundere.blogspot.com/2022/08/elizabeth-hoyt-legend-of-four-soldiers.html

    YanıtlaSil