13 Ocak 2013 Pazar

THE VAMPİRE DİARİES

KLAUS YIKTIN GEÇTİN ORTALIĞI
Yazıma başlamadan peşin peşin söyleyeyim 4. sezon 9. bölüm ve öncesine dair spoiler içeren bir yazı olacak. 
İlk olarak yazımda Elena- Stefan -Damon ilişkilerine pek değinmeyeceğim. Çünkü biliyorum bazı fanlar kızacak ama bu ilişki ağı biraz sıkıcılaştı. Elena bumerang topu misali Damon'a atılsa  Stefan'a , Stefan'a atılsa Damon'a dönüyor. Belki Delena ya da Stelana taraftarları sevinip duruyor ama elde uzun vadede bir şey yok. Yarın tekrar diğer kardeşin kolunda görebiliriz. Benim çözüm önerim en iyisi iki kardeş bıraksınlar Elena'yı başka aşlar arasınlar. Tabi sonra giderler milyonlarca kadın içinde gene aynı kişiye aşık olurlar. Neyse özetle aşk üçgeni beni sıktı.
Benim için 9. bölüm Klaus dedirtti başka bir şey dedirtmedi. (Bir de Caroline gıcık oldum. Senin  sevgilinin sorunun çözmek gerekirken, bir April'i bulman gerekirken hala Stefan'a Elena ve Damon hakkında dedikoduları anlatıyorsun. Bir git Caroline ya)
Ben artık geçeyim Klaus'a malum Hayley Shane ile anlaşmış. 12 melezin bağını kırıp öldürtmek için. Hayley amacına ulaştı ve Klaus bağlı olmayan 12 melezi katletti.







Yukarıda fotoğraflardan da görüldüğü üzere küçük çaplı bir katliam gerçekleştiren Klaus sizce bunla sınırlı kaldı mı? Tabi ki hayır Tyler'dan da intikamı aldı.
Carol'un yanına bu haliyle gelince kadın olayı anladı tabi ama sandı ki Tyler'a bir şey yapacak. Ama asıl kurban kendisiymiş.
-Klaus ,lütfen onu incitme o benim oğlum sahip olduğum tek şey...
-Sen de onun sahip olduğu tek şeysin, bunda güzel bir ilişki var, sence de öyle değil mi?


Evet Carol'a veda ettik. Peki buradan alacağımız ders Klaus'a bulaşma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder