28 Ağustos 2014 Perşembe

THE ORIGINALS 1. SEZON 18. BÖLÜM

Sezon finaline gireli aylar olan dizimizin sezon finaline adım adım yaklaşmanın sevincindeyim.(Aldığım spoiler sağolsun biraz buruk bir sevinç.)
Şehirde barış söz konusu olduğunda Kalus ile sıkı fıkı olan Genevieve Elijah'tan cadıların sahip olduklarına şükretme bayramın The fete des benedictions bayramının halka açık kutlanmasını ister.
Elijah insan,vampir ve kurtlara yalvar yakar bu kutlamaya gelip cadılara hediye getirmeye ikna eder.
Monique ise atalarıyla bağlantıya geçer ve cadıların güçlenmesi hasadın tamamlanması gerektiği doğal olarak Genevieve'nin ölmesini gerektiğini öğrenir. Genevieve ise Esther'in büyü kitabını alıp sizin güçlenmenizi sağladıktan sonra öleceğim der.
Klaus ise Kieran'ın kurtulması için Genevieve'den yardı ister lakin işin işine Esther'in büyü kitabı girince Klaus tabi ki büyü kitabını vermiyor.
Kurtların bu kutlamaya katılmaya hemen razı olması hem Elijah'ı hem de Hayley'i işkillendiriyor. Hayley sonunda Klaus'la yapılan planı öğreniyor.
Marcel ise Diego'yu kendi tarafına çekmeye çalışıyor ama nafile.
Kutlama gecesi hasat kızları hediyelere boğuluyor ama Monique sağolsun Genevieve  ile anlaşım Davina'ya hediye gelmemesini sağlarlar. 
Davina gizlice kendini görmeye gelen Josh ile takılırken Klaus onları yakalar. Ve topluluğun içine getirir. Davina'ya hediye verir ve Josh'u affeder.  Ay insanın içinin yağlarını eritirler değil mi?
Cami ise Genevieve'e güzel bir hediye verip onun gönlünü kazanmaya çalışıyor.
Marcel bu kutlamayı batırmayı başarır 10 kişi gönderir ve bu kişiler bileklerini keserler.
Işıklar söner ve vampirler dayanamayıp bir katliama girişir. Katliamdan sonra Elijah'ın Hayley'in yanına koşuşu süper. 
Elijah bu katliamın sorumlusu olan Marcel'i bulur ama onun yerine Thierry'in kalbini çıkartır.(Klaus'un kurtlarla iş çevirdiğini öğrenir Elijah) 
Ah Elijah Marcel'i öldürmeliydin. (Klaus ile gene araları bozuldu yahu.)Bu olayın akabinde vampirler Marcel'in  yanına toplanırlar.
Klaus ise Genevieve tarafından büyü kitabını çalmaya gelen adamın ellerini kesip Genevieve'e hediye eder. Genevieve ise Kieran'a yardım etmekten vazgeçtiğini söyler.Üstelik Cami ile Marcel'in ilişkisinden bahseder.
Klaus soluğu Cami'nin yanında alır Genevieve'e hakaret ettim o da amcana yardım etmekte vazgeçti der Cami ise bunu neden söylediğini sorunca sırlardan bahseder ve Marcel ile olanları bildiğini söyler. Cami kendi çapında bir şeyler geveler lakin Klaus son noktayı Marcel'i görürsem öldürürüm diyerek koyar. Yalnız Klaus Cami ilişkisinin Klaus'un karakterine fazlasıyla dürüst olduğunu fark ettim. Benim bildiğim Klaus bu haber üzerine kimseciklere sezdirmeden okkalı bir intikam alırdı.
Monique ise Genevieve'i öldürürken atalarından yeni bir emir gelir. Klaus'un bebeğini öldürmesi...
Gelelim yorumuma güya barış yapılmış ama arkadan o kadar çok iş çevriliyor ki yetişemiyorum. Ama bu bölümle herkes az çok safını belli etti olaylar öteki bölümlerde hızını alamayacak bence.

2 yorum:

  1. Sezonu bitirdim ama unutmuşum ben baya olayları ya. Yazıyı görmem iyi oldu ama bölüm bölüm yazmak zor değil mi merak ettim =)

    YanıtlaSil
  2. Evet tek tek bölüm analizi yapmak fazlasıyla zorlu bir uğraş şu an için vaktim olduğu için rahat rahat yapıyorum ama sonrası ne getirir bilemem :)

    YanıtlaSil