15 Mayıs 2020 Cuma

PERCEPTION FİNAL ( 3. SEZON 14. ve 15. BÖLÜM)

Pereception 3 sezon gibi kısa bir sürenin ardından final yaptı hatta final yapalı bayağı
oldu ama ben ancak izleyip yorumlayabildim. 
İlk olarak son iki bölümün birbiriyle bağlantılı olduğunu belirterek başlayayım. 
14. bölümde Rosenthal'ın idam davasını, Kate ve Donnie'in düğün süreci-Pierce'in düğün gerilimiyle baş etmeye çalışmasını, Pierce'in öğrencisine aşık başka bir öğrencinin uçuk kaçık hallerini izledik.

 Natalie'e ilham veren Caroline bölüme kısa bir süreliğine konuk olurken, halüsinasyon olarak Pierce'e üniversite yıllarındaki hali eşlik etti. 
Öldürülen öğrencisini araştırırken şüpheli öğrencide az çok kendini görmesi ve genç Pierce'den aşk tavsiyeleri alması kayda değer anlardandı. 

Ayrıca Kate'e olan hisleri ile cebelleşen Pierce'i izlemek finale en çok anlam katan yerlerdendi. 
14. bölüm final bölümü geçiş açısından oldukça güzel zemin hazırlanmış bir bölümdü. Kate düğünden kaçırıldı.
 Kaçıranlar Pierce ile bağlantı kurup Rosenthal'ın serbest bırakılmasını istediler. 

Donnie ve Pierce ince planlarla Kate'i kurtarmak için çalışmalara başladı bize de finali izlemek kaldı.
Öncelikle final bölümünü pek final gibi görmediğimi söyleyerek başlayayım daha çok sezon finali havası veren bir bölümdü. 
İki bölümde de Pierce'in hisleri üzerine bolca konuşulması, bölüm sonunda Pierce'in kendini bir komplo içinde bulması, en önemlisi Kate'e olan hislerini açık açık birine itiraf etmesi (Donnie bile olsa) dışında çokta aman aman bir şeyler olmadı. 
Sanki sezon finali yapalım diye hesap etmişler ama final yapmalarını gerekince izleyiciler bununla idare etsin demişler gibi hissettim. Gerçi itiraf edeyim bu tarz dizilerde eli yüzü düzgün daha doğrusu karakterlerin net sonunu gösterir bir final yapmak için ölüm, evlilik gibi şeyleri bolca kullanmak lazım geldiğinden bu finale de razı olduk. Alternatif sonlar Pierce temelli hastaneye yatar, karakterlerden bir ikisi vefat eder, Pierce duygularını Kate'e söyler ortalık karışır vs. 
Oyunculuklar bir hayli başarılıydı, Pierce her zamanki gibi döktürdü. Caroline, Natalie, genç Pierce karakterlerini son bir kez görmekte çok isabetli oldu. 
Son söz diziyi takip edenlerin ayılıp bayılmayacağı ama eh işte diyebileceği ortalamanın birazcık altı bir finalle Perception yayın hayatını sonlandırdı. 

6 yorum:

  1. perception güzel diziydi çok kısa zamanda izlediydim ben de. buna benzer mindhunter ve lie to me var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lie to me dizisini izledim ilk sezon iyiydi ama sonra biraz bozdu sanki. Mindhunter listemde :)

      Sil
  2. Lie to me göörrdüümm güzeldi oda bu dizide listemde ama okudum şimdi daha da meraklandım başlıyorum galiba 😇🌸🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her bölümü olmasa da bazı bölümleri cidden güzel :)

      Sil
  3. İzlemediğim bir dizi tanıtım için teşekkürler😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ülkemizde çok popüler değildi zaten :)

      Sil