30 Mayıs 2020 Cumartesi

SPACE FORCE 1. SEZON 1. BÖLÜM

Mark R. Naird (Steve Carell)  sade bir törenle orgeneralliğe terfi etmiştir sonunda Hava Kuvvetleri'nin başına geçeceğini düşünürken ABD Başkan'ın "Ay'a postal basacağım" hevesi üzerine kurulan Uzay Kuvvetleri'nin başına geçmiştir. 
Steve Carell in Space Force (2020)

Eşi Maggie (Lisa Kudrow) ve kızı Erin (Diana Silvers) birlikte Colorada'a taşınma kararı alıp, yıkılan hayallerine rağmen görevini üstlenir. 

1 yıl sonraya ışınlanırız. 

O gün 6 milyar dolar harcanan Epsilon-6 uzaya fırlatılacaktır lakin bilim adamı Dr. Adrian Mallory (John Malkovich) nem oranı yüzünden fırlatılmanın iptal olmasını ister.
 Naird ise buna zerre yanaşmaz zira o gün heyet fırlatmayı izlemeye gelecektir ve harcadıkları paranın sonucu görmek isteyecektir. O gün Naird'in başka ziyaretçileri de olur, sosyal medya uzmanı Tony Scarapiducci (Ben Schwartz) ve Rusya adına inceleme yapmak isteyen Yuri 'Bobby' Telatovich (Alex Sparrow) Naird'in gerilimli gününü iyice gererler. 
Naird hapishanedeki karısını ve bir okulu ziyaret eder. En sonunda heyet ile buluşur. 
Önemli an yaklaştıkça bütün yük Naird'in omuzlarına biner, belirtilen risklere kulak asmadan Epsilon 6'yı fırlatmalı mıdır yoksa başarısızlığını bekleyen herkese rezil mi olmalıdır?
Bakalım Naird'in vereceği karar onu ve bizi nerelere götürecek?


Netflix'in  yakında gelecekler kısmında görünce bir kenara not almıştım bu diziyi. The Office hayranı olmasam da Steve Carell'i görünce ve dizinin konusunu okuyunca eğlenceli ve farklı bir yapım havası alıp, dizi yayınlanır yayınlanmaz seyre başladım.Sadece ilk bölümü izledim ve ne yazık ki ahım şahım bulmadım. Biraz eksiklik hissettim.Kadrosuna ve konusuna göre beklentim daha fazlaydı ve bu yüzden yaşadığım minik hayal kırıklığını normal karşıladım. Evet çok şahane bir başlangıç olmasa da kendini izlettiren bir diziydi Space Force. Özellikle ince dokundurmaları sağlamdı. Absürt kısımlar daha az abartılsa daha iyi hissederdim mesela önüne gelen Naird'in sekreterini tembihleyip adamın odasına han muamelesi yapmasa çok daha iyi olurdu. Bu sahneler beni gülümsetmedi bile. Tony Scarapiducci karakterinin temsil ettiği şeyi sevdim, takipçi sayısını attırmak için Naird'in mevkisi ve karakteri ile alakasız şeyler yazması... Günümüzün sosyal medya kullanımına kısa bir bakış attırdı. John Malkovich'in karakterine de bayıldım, bölümler ilerledikçe Naird ile ilişkisini izlemek keyifli olacak diye düşünüyorum. Ayrıca kertenkele toplamak da güzel bir detaydı. Space Force ilk bölüm finaliyle beni meraklandırmayı başardı, 2. bölüm için çok olmasa da sabırsızlandım. Ayrıca Maggie'nin başına ne geldi, o da merak ettiğim bir diğer konu. Az da dizi gizemli olmayı başardı nazarımda. 
Son söz Space Force ilk bölümüyle vadettiğini sunmasa da, bölümler ilerledikçe açılacağına inandığım, ince dokundurmaları ve uzay-havacılık temasını işlemesi sayesinde bir kaç bölümü izleyip, görelim diyebileceğim bir dizi olmuş. 

12 yorum:

  1. blogunuzu sevdim. başarılar

    YanıtlaSil
  2. dizinin reklamını görmüştüm bakacağım ben de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz devam etmedim izlemeye ama beğenmeyen çok :(

      Sil
  3. Bu sıra izleyecek dizi bulamıyorum. Belki göz atarım. ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziyle uyuşursan ilk sezon hızlıca bitebilir :)

      Sil
  4. Ortalama bir dizi olmuş heralde... Yine de değindiğin noktalar beni biraz meraklandırmadı değil :)

    YanıtlaSil
  5. Değişik bir diziye benziyor😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ucundan kıyısında bir değişiklik yakalamayı başarmış :)

      Sil