1 Mart 2016 Salı

KİŞİSEL BLOG YAZARLARI NE DÜŞÜNÜYOR?(MİM)

Uzun zamandır mim postu hazırlamamıştım, sevgili Dreamella_(kendisinin bloguna ve mim cevaplarına buradan ulaşabilirsiniz) beni mimlemiş bende azıcık gecikmeyle soruları cevaplayayım o zaman.

1.Yakın çevrenizdeki insanlara blogunuzdan söz ediyor musunuz?
Blogumu açtığım dönemlerde yurtta kaldığım için yakın arkadaş çevrem blogum olduğunu öğrenmişti ki şimdi keşke bazıları bilmeseydi daha mı iyi olurdu diye düşünüyorum yalan yok.Onun dışında ailem de az çok biliyor ama bakıp incelemediklerine eminim :)

2.Neden blog yazıyorsunuz?
4. yaşımın yaklaştığı dönemde diyebilirim ki bu sorunun başlarda net bir cevabı yoktu. Bir gece bir dizide gördüğüm bloggerdan etkilenerek hadi bende blog açayım dedim ve ömrümde ilk kez o zaman bloggerla tanıştım.(Muhtemelen o dönemlerde de paylaşma arzum vardı ama sıfır bilgiyle girdiğim bir işte o kısma çok odaklanamadım herhalde.) Ne isim alırken ne URL alırken uzun vadede sonuçlarını düşündüm ki bu da bir pişmanlığımdır çünkü isim neyse de URL değiştirmek çok sıkıntılı bir süreç. Neyse zaman ilerledikçe diğer blogları inceleyip,  yazarları tanıdım ve blog yazma amacım resmen bir şeyler paylaşma arzusuna dönüştü. 

3.İlk yazınız ile en son yazdığınız yazı arasında ne gibi farklar var?
Yazım noktalama açısından son yazılarım daha hatasızdır, onun dışında kitap incelemelerim de biraz daha detaylıdır.

4.Blog yazmak normal yaşantınıza neler kattı?
Blog yazarken diğer bloggerları tanıdım ve bir şey okuyacakken/izleyecekken onların fikirlerini okurdum bu sayede bir sürü zamandan tasarruf etmişimdir ya da gerçekten beğeneceğim eserlerle tanışmışımdır. Onun dışında katkı değil ama belirteyim, blog yazarken yaşadığım  tek olumsuzluk bolca vakit harcamam oldu :(

5.Yakın arkadaşlarınıza blog yazmalarını önerir misiniz?
Eskiden bir arkadaşıma ısrar ettim o da blog yazmaya başladı ama ayda yılda bir yazı ancak görüyoruz. Bir diğer arkadaşıma ısrar ettim ama sonuçsuz kaldı. Yani blog yazdığımı bilen kişilerden bazılarına önerebilirim.

6.Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz?
Genelde okuduklarımı ve izlediklerimi yazdığım için kitap, film, dizi üçlemesi başlıca kaynaklarımdan.

7.Diğer blog sahipleri ile iyi iletişim kuruyor musunuz?
Eskiye oranla bu yıl biraz daha sosyalleştiğimi söyleyebilirim ama normal standartlar çerçevesinde hala asosyal ile sosyal arasında bir yerlerdeyim herhalde.

8.Rahatsız olduğunuz konular var mı?
Çok geniş kapsamlı bir soru olmuş bende aklıma ilk geleni söyleyeyim bloggerda URL değiştirmenin sıkıntıları. Adresimde anime kısmı var ama uzun süredir anime izlemeyen biri olarak bunu değiştirmek istiyorum lakin URL değiştirdiğinde yazıların kumanda paneline düşmemesi vb. sorunlar bekliyormuş bizi. O yüzden hep düşünüp cayıyorum. 

Benden bu kadar mim için Dreamella'a tekrar teşekkür ediyorum :)

6 yorum:

  1. Canım ellerine sağlık :) Ben de kimseciklere söylemiyorum sonra senin gibi pişman olmayayım diye :D ve blog sorunlarına da katılıyorum. Ben blogumu açarken urlsine dikkat etemiştim ama neyse ki çok zır zop bişi de yazmamışım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisini yapıyorsun, pişman olmaktansa ketum olmak iyidir :)

      Sil
  2. sırıttım valla sölediklerineee :)

    YanıtlaSil
  3. Çoğumuz aynı olaylrı yaşıyoruz demek ki. Sizi daha yakından tanıdığıma sevindim. 4 yıldır yazdığınızı bilmiyordum mesela. Sabır ve bol zaman konusunda da haklısınız. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet blog yazarlarının sorunları genelde ortak oluyor ben sadece birine değindim ama takip ettiğim kadarıyla herkes bazı şeylerden dertli :(

      Sil