3 Mart 2016 Perşembe

THE ORIGINALS 3. SEZON 7.-8. VE 9. BÖLÜMDEN AKILDA KALAN ANLAR

Uzun süredir tek tek ve uzun uzun bölümlerini incelediğim bir kaç dizi var,artık alışkanlık haline geldiğinden olsa gerek o dizileri izledim zaman yorumumu yazmazsam huzursuz oluyorum. Yorumları oldukça uzun yazmak artık beni sıkmaya başladığından olsa gerek o dizileri izledim mi yorum yapmak için blogun başına geçmen bir hayli uzun sürüyor,bu arada o dizilerin bölümleri birikiyor ben yeni dizilere el atamıyorum bir kısır döngü alıyor başını gidiyor. Bu yüzden The Originals'in 7.,8. ve 9. bölümlerinden en çok aklıma kalan sahneleri kısaca yazmaya karar verdim. 
Spoiler...
Klaus ve Elijah'in Tristan,Lucien ve Aurora'u yemeğe çağırıp bütün sırları ortaya dökmeleri ile başlayalım. Tristan ve Lucien sırf soylarını korumak adına 3 kökeni hapsetmek istediklerini itiraf ederler bu yemekte.

 Aurora'ın Rebekah'ı kaçırdığı zaten biliniyordu bir de Lucien Cami'i kaçırdığı da eklenir buna. Düşünün kökenlerin halini. En iyisi işkence deseler de Aurora daha zekice bir şey yapıp,Rebekah'ı attığı okyanusun enlemini kendi boylamını da Tristan'ın bilmesini sağladığı için pek çok şey fos oldu.
Ama iyice dellenen Klaus Tristan'ı rehin alınca geriye çıldırmış Aurora kaldı.Üstelik büyük bir tesadüf Aurora'ın da Cami'i rehin almasını sağladı.
Bu rehine olayı 1 bölüm sürdü ardından Klaus Cami'i kurtardı.Burada not düşeyim Klaus Cami'e deli divane aşık,bakışları bile her şeyi söylüyor ki bu bakışlar Caroline'i bayağı geri plana attığına delalet. Açıkçası Klaus'u kimse ile çift yapmadım ama son bölümlerde Cami'e olan düşkünlüğü ona adeta nadide bir elmas gibi davranışı Klaus ve Cami birlikteliğine sıcak bakmamı sağladı. Klaus'u daha önce kimseye böyle davranırken görmedim bence bunun bir sebebi de Cami hariç kimsenin Klaus'a içinde bir iyilik olduğuna inanarak bakmış olmaması galiba. Peki bu mutluluk sürer mi dersiniz tabi ki hayır senaristler hemencecik olaya el atıp 9. bölümün sonunda Cami'in öldürülmesini sağladılar. Bakalım Cami nasıl geri dönecek?
Cami darbesine bir de Rebekah darbesi ekleyelim. Zırt pırt hançerlenen dizinin en talihsiz karakteri Rebekah kökenleri sayesinde okyanusun dibinden kurtuldu lakin bu seferde kendisine hançerleyen kazığın kara büyülü olduğu ortaya çıktı,Freya kızımızı iyileştirdi ama her şeyin düzeldiğini sandığımız vakit büyü tekrar nüksetti ve Rebekah bunu sadece Elijah'a söyleyip kendini hançerlemesini istedi. Claire Holt diziden ayrıldığı için onu azıcık görüyoruz ama her gördüğümüzde daha çok mutlu oluyoruz.Umarız daimi kadroda görürüz onu.
Onun dışında Marcel ve Vincent Davina'in meclisten şutlanmasını sağladı ki Davina toplu kıyımı yüzünden bazen de dik başlılığı yüzünden ne kadar haksızsa bu eylemde  o kadar haksızdı. 
Strix'in eline düşmeyecek diye Vincent'in vekil olmasını sağlayan Marcel acaba Tristan'ın Vincent'i Finn'in ruhu ile korkuttuğunu duysa ne der?
Hayley ve Jackson'un arası Hayley'in her daim Mikaelson Ailesi'nin yardımına koşması yüzünden bozulur ama ardından Jackson Freya'e yardım edince böyle durumlarda sessiz kalınamayacağını anlar. Zaten anlamasaydı benden sağlam bir fırça yiyecekti.
9. bölümün sonunda kökenlerin 2 bölümde elde ettikleri avantajları hatta daha fazlasını kaybettiklerini görüyoruz. Madalyon Lucien'den,Klaus'a ondansa Tristin'a geçiyor o da yetmezmiş gibi Tristan Finn'in hapsolduğu kolyeyi çalıyor. Üstelik bunu yeni vekil Vincent'e şantaj yapmak için kullanıyor. Cami'de öldürülüyor. 
3 bölüm sonunda en çok merak ettiğim konu tabi ki Cami.Spoiler sayesinde vampir olduğunu öğrendim ama gene de merak ediyorum işte. 
Kehanet ise aşırı ilgimi çekmiyor zaten TVD'de 3 yıl sonrasında vampir karakterlerimizin yaşadığını gördüğümüz için en azından Klaus'u ölmediğine eminim. 
Freya hakkında iki laf edeyim geçen sezon bir gıdım güvenmediğim hatun bu sezon kendi canımı emanet edebileceğim birine dönüştü gerçekten bu dönemlerde aşırı sevmeye başladım kendisini umarım erkenden öldürmezler. 
Bu üç bölümün en çok üzüldüğüm üç kişisi ise hançerlenmekten bir hal olan Rebekah, kaçırılıp duran ve en sonunda öldürülen Cami ve yeteneğinin,hırsının bedelini fazlasıyla acı şekilde ödeyen Davina. 
Bakalım 10. bölümde neler olacak?

8 yorum:

  1. bunu duydum ama izlemedim.

    true detective
    mentalist
    bunları izledin mi nefis ikisi de yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. True Detective bir köşede bekliyor ve ben bir türlü başlayamıyorum, yakın zamanda izlerim umarım :)

      Sil
  2. Ellerine sağlık ki! Kısır döngü olayı çok sıkıcı oluyor bazen yazmaya da üşeniyor insan ama iyisin ki, tek tek yazmaya özen gösteriyorsun ;) Klaus! yaaa diyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, bu arada Klaus olmasa diziyi izler miyim şaibeli :(

      Sil
  3. bu sezon dizilerine çok uzun zamandır takılmıyordum ama geçen gün sherlockholmes ilgili bir yazıyı okuyunca bir de yıl içerisin 3-4 bölüm TV de denk gelmiştik oğlumla izlemiştik bir ara evet benim de sezon dizi oldum bakalım netten takip edeceğim fırsat buldukça :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sherlock en sevdiğim dizilerden biridir lakin 2 yılda bir görüyoruz artık yüzünü, o da 3 bölümcük :(

      Sil
  4. son sezona kaçıncı olacak bilmiyorum ama tek bölüm koyacaklarmış önceki gün oğlumla konuştuk öyle duymuş o da tutuldukça beklentiyi yükseltiyorlar hep dedi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O bölüm Noel özel bölümüydü yanlış hatırlamıyorsam Ocak ayında yayınlandı şimdi 2017 senesini bekliyoruz :)

      Sil