25 Haziran 2013 Salı

FLATLINERS-ÇİZGİ ÖTESİ(1990)

Uzun zamandır elimin altında olmasına rağmen bir türlü izleyemediğim film olur kendisi. Geç bile olsa sonunda izledim ve çok beğendim. Hatta bu film bana ne varsa eskilerde var dedirtti. Çünkü filmde bence ayrı bir özgünlük vardı,replikler daha bir kaliteliydi.Özellikle 1990 yapımı bir film olduğu düşünülürse gayet güzeldi. Bunlar benim şahsi görüşlerim siz izlersiniz beğenmeyebilirsiniz  hatta izlemiş beğenmemiş bile olabilirsiniz ama bence filmde eski yapımlara özgü bir kalite vardı.

Filmin yönetmeni Joel Schumacher IMDb puanı ise 6.5 ki bence daha yüksek olmalıydı.
                     Oyuncular ise Kiefer Sutherland (Nelson Wright), Kevin Bacon (David Labraccio),                          Julia Roberts (Rachel Mannus) William Baldwin(Joe Hurley) veOliver Platt( Randu Steckle)
Görüldüğü üzere kadro süper üstelik yapım yılı düşünülünce anlayın ki karakterlerimizin bayağı bir genç halleri ile karşı karşıyayız.Misal Julia Roberts film çekilirken 23 yaşındaydı. Biraz nostalji kuşağı da olmadı desem yalan olur.
Gelelim konusuna 5 tıp öğrencisi Nelson liderliğinde ölümden sonra ne var? sorusuna cevap verecek bir deneye girişirler. Bunun için kalbi durdurup tekrar yaşama döndürüyorlar. İlk deneyimin ardından gruptakiler geri dönmeme riskine karşın bunu denemek isterler. Ve teker teker denemeler başlar bilmedikleri şey ise bunun bedelinin sadece ölümü riske almamak olduğudur. Ödeyecekleri bedel onlara ölümden bile zor gelebilir...
Filmde çok beğendim kareler...

Steckle'e hak vermemek elde değil.

Teyzenin tek derdinin para olması....

İltifata bak hizaya gel...

Bu hengamede tek dert ev mi kardeşim


2 yorum:

  1. Rahatlıkla söyleyebilirim ki ya üç bilemeden 4 kez izlemişimdir birkez daha olsa bir daha izlerim. Hatta bu film ile Kiefer Suttherland a aşık olup sonra adamın bütün filmlerini ve hatta dizilerini izlemişimdir..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de çok beğendim ilk kez izledim ama :) Ben Kiefer Suttherland'ı 24 dizisi ile tanımıştım bununla başlanmalıymış meğer ki :)

      Sil