3 Temmuz 2013 Çarşamba

TEEN WOLF 3. SEZON 5. BÖLÜM

Kuşkusuz bu bölüm en iyi Teen Wolf bölümlerinden biriydi dedim ve gelecek haftanın fragmanını gördüm çıtayı uçurmuşlar resmen moduna geçtim.
İlk olarak söyleyeyim komple spoiler içerir yazım.
Bölüm açılışını okul otobüsünde yaptık ve yaşanan bir olayın karakterlerimizi huzursuz  eden bir olay yaşandığını anlıyoruz.
 Scott yaralı Boyd ve Isaac kızgın Ethan ise zırt pırt telefonuna bakıyor.
Ve en sonunda Scott bizi  şok eden şu cümleyi söylüyor.


Tamam dip not düşüvereyim tabi ki pek çoğumuz gibi ben de inanmadım Derek'in öldüğüne ama kanlı canlı görmeden olmaz biliyorum. Ve tabi onun  neden öldüğünü anlamadan.
Sonra geçmişe gidiyoruz Allison'u ziyaret eden ve ona bu işlere bulaşmaması için öğüt veren bir Scott görüyoruz. Ardından asansörde  alfa sürüsü lideri Deucalion ile karşılaşıyor ve onun da aynı aparmanda oturduğunu öğreniyor.
İşler her zaman olduğu gibi karışıyor. Ve Scott ile Deucalion'un özel görüşmesini Derek ve sürüsü  Deucalion'u öldürmek için  basıyor. Ardından alfa sürüsü damlıyor ve büyük kavga başlıyor. 
Ve Allison günü kurtaran kahraman olarak akıllarınıza kazınıyor.


Allison'a gerçekten hayran kaldım .
Sonra kavga devam ederken Scott'un gözleri bir an için alfa rengi olan kırmızı oluyor. Ve bu da biz hayranlara spekülasyon yaratmak için bol bol fırsat veriyor.
Ve kavga ilerlerken Ennis ve Derek aşağı düşüyorlar.
Ve biz de Derek'in nasıl öldüğünü öğreniyoruz.
Tekrar otobüse geçersek Scott'un yarası iyileşmezken arkadan onları çaktırmadan takip eden Allison ve Lydia olaya dahil olurlar. Ki buralarda Stilis'in mimiklerine ölünür.
Ve Allison 2. kez günü kurtarır Scott'un yarasını diker.
Bir tarafta Ennis alfa sürüsü tarafından veterinere götürür ki yanında gizemli rehberlikçimiz de vardır. Veteriner onları kovar ama rehberlikçi olay Scott'a yansır deyince mecbur tedavi eder.
Ama Deucalion gelir ve iyileşebilecek Ennis'i öldürür.
Ve hepimizin içini rahatlatan son sahne...
Derek kurtulmuş. Ama biz biliyorduk zaten.
Ve gelelim haftayanın fragmanına Deucalion gözleri kan bürüyen insan Scott'un annesini öldürüyor.
Tek temennimiz bu bir rüya olmalı...
Bol dizili kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder