14 Eylül 2012 Cuma

PERCEPTION

6. BÖLÜM
  Bölüm Dekanın Pierce'yi gene canından bezdirmesiyle açılıyor.(Tabi önceden sınıfta gene bir konuşma yapıyor belirteyim) Neyse dekan bağış için anlaştığı 49 mezunu zengin adamın ölmesi yüzünden, bağışı eşinin yapmayacağı düşünüyor ve tedirgin oluyor. Meğersem adamın eşi Pierce hayranıymış. İşte  Bilim Vakfı galası katılıp kadını bağış yapmaya ikna etmesini istiyor Pierce'den. Tabi Pierce hayırı bassa da  dekanın asistan Lewicki'ye bastırması, onun da Pierce'ye bastırması derken bölüm sonunda galaya gidiyor Pierce.



  Bölüm sonunu anlatmak yerine ben biraz bölümü özet geçeyim en iyisi.
 Moretti gene yardım ister. Bu sefer bir sigorta şirketinin hastayı ölümü gönderip göndermediği söz konusudur. Hasta şiddetli depresyon tedavisi için gittiği psikiyatrisin şip şak iyileştirmesinin ardından, intihar etmiştir. Biz de bu intiharı,,doktoru falan mı araştıracak diye düşünürken Moretti doktorun öldürüldüğünü söyler.Fakat doktorun cinayeti de ilgi alanı değil, Pierce sadece doktorun bütün hasta dosyalarını inceleyip sigorta şirketi için çalışıp çalışmadığını anlayacak. Cinayete karışmaması gereken Pierce tabi ki cinayeti de çözüyor.
 Bölümde dikkatimi çeken yerler, Pierce'nin paranoyak şizofrenin el kitabından fırlamış olarak düşündüğü siyah arabalı,siyah gözlüklü ajanın halüsinasyon değil gerçek çıkması. Böyle bir durumu bekliyordum,hatta ben eğer ölmemişse Natalie'nin de gerçeğini göreceğimizi düşünüyorum.Bence Pierce onu önce halüsinasyon sanacak ama bölüm sonunda gerçek olduğu ortaya çıkacak. Neyse uzattım.Bir de şu yeni hoca vardı Moretti ile çıkan işte o tutup da Pierce'ye istersen ben aranızdan çekilir falan demez mi sanki Moretti söz hakkı olmayan biri.Bir de akşam galaya Pierce istese hemen vazgeçebileceği kızı getirmez mi?  Yani adam gözümden düştü. Seviyorsan arkasında dur,sevmiyorsan ne takılıyorsun?

İşte bu da galadan Pierce. Bilin bakalım Pierce bu smokinin altına hangi ayakkabıyı giymiş. O bir Converse giymiş. Adam her daim ilginç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder